is hij al te koop, in de pricewatch zie ik hem al staan maar niet op de amd site. En hebben de 800s nog multiplier pinnen?
Als het goed is zijn ze te koop anders niet
(gewoon ff bellen naar de zaken die ze in de pricewatch aanbieden)
En verder was dat multiplier verhaal een hoax dus ze zijn er nog gewoon
En verder was dat multiplier verhaal een hoax dus ze zijn er nog gewoon
Verwijderd
Ik zal wel willen weten hoe hoog ik een duron800 kan klokken zonder dure koeling te moeten aanschaffen! Zal hij de 1,0 Ghz overschrijden?
Verwijderd
naaa ik zat ook al te aasen op een duron 800
de 600 die ik nu heb gaat niet hoger als 950
op 1,95 volt
ik MOT de 1G gaan halen met een duron .. het liefst meer
[img]"http://tweakers.net/ext/i.dsp/965384048.gif[/img]
de 600 die ik nu heb gaat niet hoger als 950
op 1,95 volt
ik MOT de 1G gaan halen met een duron .. het liefst meer
[img]"http://tweakers.net/ext/i.dsp/965384048.gif[/img]
Verwijderd
Wederom mijn verhaaltje
Deze processor komt over het algemeen net tot 900/950mhz met een niet extreme fan. De mazzelaars halen +1000mhz en de ongelukkigen komen niet veel vdr dan 800/850mhz. Dit omdat het alleen dezelfde procs zijn, allemaal zelfde stepping. Je moet dus niet verwachten dat je alleen met een fannie veel vdr dan 1000mhz gaat komen, misschien niet eens verder dan 950mhz. En daarom kan je gewoon beter een 600/700mhz Duron halen die zijn veel goedkoper en halen meestal ook 900/950mhz.
Deze processor komt over het algemeen net tot 900/950mhz met een niet extreme fan. De mazzelaars halen +1000mhz en de ongelukkigen komen niet veel vdr dan 800/850mhz. Dit omdat het alleen dezelfde procs zijn, allemaal zelfde stepping. Je moet dus niet verwachten dat je alleen met een fannie veel vdr dan 1000mhz gaat komen, misschien niet eens verder dan 950mhz. En daarom kan je gewoon beter een 600/700mhz Duron halen die zijn veel goedkoper en halen meestal ook 900/950mhz.
Verwijderd
officieel volgens AMD zijn ze nog niet te koop, pas vanaf 28oktober pas. merja als AMD zo slim is om de OEM leveranciertjes eerder te helpen dan de retail leveranciertjes, dan krijg je dus deze situatie.
Conclusie : JA de Duron 800 is al te koop
over die multiplier pinnen?? Geen idee
Conclusie : JA de Duron 800 is al te koop
over die multiplier pinnen?? Geen idee
Verwijderd
Afwezigheid van de multiplier pinnen is een hoax, dat was wel grappig en dat zaaide onwijs veel paniek, maar het was gelukkig een hoax. 
992
992
Waar ik werk kunnen we hem al wel inkopen, maar verkopen doen we officieel nog niet. Hetzelfde geldt voor de P3-1 GHz trouwens.
Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...
ConZ: de 800 heeft een nieuwe stepping. is meestal beter te overklokken. Ik zeg niet DAT het zo is, maar je moet zeker niet zeggen dat het NIET zo is.
mijn 800 draait nu 968 op 37C stabiel...hoger moet ik nog proberen
Vergeet niet dat de 800 door amd op 800 wordt gegarandeerd. moet een bepaalde marge op zitten dus is de kans dat hij 850 haalt altijd groter dan bij een 600/650
Als amd die even hoog kreeg als mijn chippie hadden ze hem wel als 700 of hoger gemarked.
mijn 800 draait nu 968 op 37C stabiel...hoger moet ik nog proberen
Vergeet niet dat de 800 door amd op 800 wordt gegarandeerd. moet een bepaalde marge op zitten dus is de kans dat hij 850 haalt altijd groter dan bij een 600/650
Als amd die even hoog kreeg als mijn chippie hadden ze hem wel als 700 of hoger gemarked.
Pagina: 1