Sinds gisteren heb ik de Linksys WMP11 (met nieuwste drivers en firmware) in mn PC hangen. De bedoeling is om een peer-to-peer WLAN op te zetten met mn laptop, een Toshiba met ingebouwd WLAN, en er mee te kunnen internetten (@Home) via de PC's 'gewone' NIC.
Helaas wil het niet vlotten.
Beide computers geven een 'excellent' verbinding aan met de ander aan dus contact hebben ze wel. Alleen kan ik er niks mee. Bij het zoeken naar andere computers in het netwerk word er niks gevonden terwijl ze wel in dezelfde werkgroep staan.
Geen idee of het er mee te maken heeft maar op de Tosh staat onder 'netwerk connecties' een LAN, een WLAN en een network bridge. Op de PC alleen een LAN en WLAN.
Maw, het werkt wel maar ook weer niet.
Iemand enig idee wat ik over het hoofd zie?
(Ik heb al in de 'search' gezocht maar er zit geen onderwerp bij wat in de buurt van mn probleem komt.)
Helaas wil het niet vlotten.
Beide computers geven een 'excellent' verbinding aan met de ander aan dus contact hebben ze wel. Alleen kan ik er niks mee. Bij het zoeken naar andere computers in het netwerk word er niks gevonden terwijl ze wel in dezelfde werkgroep staan.
Geen idee of het er mee te maken heeft maar op de Tosh staat onder 'netwerk connecties' een LAN, een WLAN en een network bridge. Op de PC alleen een LAN en WLAN.
Maw, het werkt wel maar ook weer niet.
Iemand enig idee wat ik over het hoofd zie?
(Ik heb al in de 'search' gezocht maar er zit geen onderwerp bij wat in de buurt van mn probleem komt.)
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd