Huischkamer en active topics

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
No flames intended, en daarom geen voorbeelden :)
Iedereen moet op dit forum doen wat ie zelf graag wil, en dit is niet meer dan mijn mening:

Doordat de huiskamer al verhuisd is naar het nieuwe forum,
duiken de huiskamer-topics niet meer op in de "active topics". En ik moet zeggen: heerlijk :)

* Ik heb het idee dat de mensen die voor de huiskamer naar GoT komen, en af en toe even "wegzappen" om een (soms zwakke) bijdrage te leveren aan de techforums, nu vaker wegblijven uit de techfora.
* En de mensen die voor de techfora komen, en de active topics willen volgen worden niet meer ongewild en ongevraagd geconfronteerd met HK-ongein >:)
* De diehard HK-ers worden niet meer lastig gevallen met techposts 8-)

Dus: het lijkt me een heel goed plan om een mogelijkheid te hebben in het nieuwe forum om de HK los te kunnen koppelen van de active topics-lijst.
Nog mooier zou het zijn om zelf een prefs-lijst te kunnen maken van fora die je in je active-topics wil volgen.

Kan dit een optie zijn in het nieuwe forum :?

Op dit moment is de loskoppeling "verplicht", en dat zal ook niet iedereen waarderen.

Mijn 2 €centen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Juist andersom. Ik kom nu alleen nog maar op de techfora :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-02 14:14

creative8500

freedom.

Op donderdag 11 juli 2002 09:43 schreef AlterEgo het volgende:
En ik moet zeggen: heerlijk :)
* creative8500 agreed! Het is de laatste tijd wat, wat, wat rustiger zeg maar :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
No flames intended, en daarom geen voorbeelden :)
Iedereen moet op dit forum doen wat ie zelf graag wil, en dit is niet meer dan mijn mening:

Doordat de huiskamer al verhuisd is naar het nieuwe forum,
duiken de huiskamer-topics niet meer op in de "active topics". En ik moet zeggen: heerlijk :)

* Ik heb het idee dat de mensen die voor de huiskamer naar GoT komen, en af en toe even "wegzappen" om een (soms zwakke) bijdrage te leveren aan de techforums, nu vaker wegblijven uit de techfora.
* En de mensen die voor de techfora komen, en de active topics willen volgen worden niet meer ongewild en ongevraagd geconfronteerd met HK-ongein >:)
* De diehard HK-ers worden niet meer lastig gevallen met techposts 8-)

Dus: het lijkt me een heel goed plan om een mogelijkheid te hebben in het nieuwe forum om de HK los te kunnen koppelen van de active topics-lijst.
Nog mooier zou het zijn om zelf een prefs-lijst te kunnen maken van fora die je in je active-topics wil volgen.

Het kan in mijn GoT-Browser. :)
Op dit moment is de loskoppeling "verplicht", en dat zal ook niet iedereen waarderen.

Mijn 2 €centen
Verder moet ik zeggen dat ik het wel met je eens ben. HK is eigenlijk geen GoT, vind ik, en moet daarom ook los gezien worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

LAN

Fijn dat ik hier een topic over tegenkom. Kan ik m'n ei ook kwijt.
Het is machtig fijn nu die huiskamer topics niet meer in de active topics voorkomen.
Er was wel een speciale link van acm geloof ik om dat ook voor elkaar te krijgen, maar dit is toch beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op donderdag 11 juli 2002 09:58 schreef LAN het volgende:

Er was wel een speciale link van acm geloof ik om dat ook voor elkaar te krijgen
http://gathering.tweakers.net/~acm/active.php

Die moet in 't nieuwe forum ook! :)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

De scheiding tussen de HK en de rest is zeker merkbaar.
De tech lijkt er wat op vooruit te gaan, maar SG begint daarintegen wat meer naar de HK te neigen.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

I totaly agree. De tech forums worden nu alleen nog maar serieus bezocht, en van de HK hebben we geen last meer.
Op deze manier is GoT weer een echt tech forum geworden, wat m.i. ook de bedoeling is.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

mmm, dat was toch al de bedoeling? Ik bedoel, de HK ging toch al uit active topics of zoiets dat het een optie wordt die default uit staat.

Ik bedoel dus, we/ze zijn echt niet gek hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 10:00 schreef justmental het volgende:
De scheiding tussen de HK en de rest is zeker merkbaar.
De tech lijkt er wat op vooruit te gaan, maar SG begint daarintegen wat meer naar de HK te neigen.
dat merk ik ook. De SG begint veel weg te hebben van de HK, veel onnodige topic. En veel trieste verhalen die voor mij echt niet hoeven op GOT.
Dat iemand een keer zijn hart uitlucht ok, maar het is hier geen psychiatrische inrichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
Dat wordt het ook:

Featurelist op korte/middellange termijn - 2.0
• Templates per categorie, forum, topictype en bericht; net zoals de rechtenstructuur maakt dit het mogelijk om vrijwel alle layouts te realiseren
• Active topics filteren op bepaalde fora

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterEgo
  • Niet online
Schoppie:
Featurelist op korte/middellange termijn - 2.0
Templates per categorie, forum, topictype en bericht; net zoals de rechtenstructuur maakt dit het mogelijk om vrijwel alle layouts te realiseren
Active topics filteren op bepaalde fora
zit ik nu weer tot "de middellange termijn" tegen dat HK geneuzel aan te kijken in mijn active topics......
ACM's search ( http://gathering.tweakers.net/~acm/active.php )
doet het ook niet op het nieuwe forum.

* AlterEgo ziet het niveau van de techfora achteruit hollen.
(maar dat komt vast ook doordat de search het niet goed doet).
De active topics lijst is toch al zo kort geworden.

Om niet al te zeikerig over te komen O-) :het forum is verder best wel :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:/

Kijk dan eens naar beneden en bekijk op welke versie we nu zitten :?

Zie jij daar een 2 staan?
Er zijn wel belangrijkere zaken dan dit te doen op het moment.
Geduld is een schone zaak. Als alle kleine bugjes eruit zijn, dan gaat men vanzelf wel aan dit soort dingen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga dan gewoon naar fok :P hk = bedoeld voor techposters ;) dus het moet niet losgekoppelt worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb een paar maanden geleden al gevraagd of er een optie kwam om de HK uit te schakelen in le lijst van actieve topics.
Helaas kreeg ik daar toen geen antwoord op.

Misschien nu dan wel omdat het vrijwel iedereen opgevallen is dat er veel minder ongein werd uitgehaald toen de HK tijdelijk gescheiden was van GoT. :)
Ook zag je dat er veel mensen 'ineens' niet meer in de HK kwamen omdat de HK niet meer voor kwam in de lijst van actieve topics.

In mijn ogen helpt een optie die de HK uitschakeld uit die lijst mee aan een betere sfeer. :)
En dat is altijd belangrijk. :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 08-10 16:34
AlterEgo schreef op 31 juli 2002 @ 19:27:
Schoppie:
[...]
zit ik nu weer tot "de middellange termijn" tegen dat HK geneuzel aan te kijken in mijn active topics......
ACM's search ( http://gathering.tweakers.net/~acm/active.php )
doet het ook niet op het nieuwe forum.

* Azrael ziet het niveau van de techfora achteruit hollen.
(maar dat komt vast ook doordat de search het niet goed doet).
De active topics lijst is toch al zo kort geworden.

Om niet al te zeikerig over te komen O-) :het forum is verder best wel :9~
De active topics lijst is niet kort, jij hebt gewoon weinig elementen per pagina ingesteld ;)
Ik zie gewoon 100 active topics.

Verder vind ik dat je niet moet zeiken, de HK is gewoon een onderdeel van GoT, geef de HK alsjeblieft geen para-positie.
Als jij alleen maar tech wil posten, prima, je zult weinig last van de HK hebben lijkt me, binnenkort kan je ze dus ook uit je active topics halen, dus dan kan je helemaal tevreden zijn. Even geduld dus.

En als jij het niveau van de tech-fora achteruit vind gaan ben jij de eerste die daar wat aan kan doen. Niet door dat hier loos mede te delen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik gebruik de Active Topics nooit :X Maar wil toch ff wat zeggen over het HK gebeuren:

Toen de HK los was, vond ik dat HEEL erg verrot |:( Je zat OF op GoT OF in de HK... Dat was echt poeperdiewoepie zeg maar :P
Nu het weer aan elkaar zit, is het veel makkelijker om gewoon ff te switchen van de tech naar HK, dan weer een naar LA en dan weer naar tech. Ik wil absoluut niet zeggen dat ik hier "kom" voor de HK, maar ik vind het een belangrijk deel op GoT! (1:4 posts zijn ongeveer HK) Het is al vaak zo'n hoog nerd gehalte, dan is he HK juist goed voor een beetje de sociale kant van zo'n forum, en heel leuk! (behalve rond 2 uur, dan denkt iedereen dat ie bikkel is |:( :P )
Maar IK vind de HK belangrijk.... Op een warez board heb je toch ook niet alleen een download/upload gedeeldte? Daar heb je ook een IRC kanaal en een paar ouwehoer fora ;)
Ik kom alleen in GC voor de HK, media en al die shit kom ik nooit :P Je mag toch ook best een beetje lol hebben ipv alleen maar problemen oplossen?
Ik vind bijv. LA ook een gezellig doch handig forum. Er worden discussie's gevoerd, met de nodige dosis humor vaak. Het is niet heel snel off-topic of weet ik veel wat. Gewoon, lekker ontspannen sfeertje. :)

Tot zo ver mijn preek O-) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterEgo
  • Niet online
Azrael schreef op 01 augustus 2002 @ 12:00:
[...]
De active topics lijst is niet kort, jij hebt gewoon weinig elementen per pagina ingesteld ;)
Ik zie gewoon 100 active topics.

Verder vind ik dat je niet moet zeiken, de HK is gewoon een onderdeel van GoT, geef de HK alsjeblieft geen para-positie.
Als jij alleen maar tech wil posten, prima, je zult weinig last van de HK hebben lijkt me, binnenkort kan je ze dus ook uit je active topics halen, dus dan kan je helemaal tevreden zijn. Even geduld dus.

En als jij het niveau van de tech-fora achteruit vind gaan ben jij de eerste die daar wat aan kan doen. Niet door dat hier loos mede te delen..
Een beetje vriendelijker en fatsoenlijker zou ook wel mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HK hoort er imo gewoon bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
een optie om hk bij active search doen er bij te hebben vind ik wel goed gewoon een ja of nee vinkje als je het doet.

gaat dit ook door!!!!!!

ik weet dat het een oud bericht is maar hij is er.
en ik kon er niet uithalen dat het wel of niet in de planning komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

gp500 schreef op 27 augustus 2002 @ 19:44:
een optie om hk bij active search doen er bij te hebben vind ik wel goed gewoon een ja of nee vinkje als je het doet.

gaat dit ook door!!!!!!

ik weet dat het een oud bericht is maar hij is er.
en ik kon er niet uithalen dat het wel of niet in de planning komt.
Hier was een recenter topic over om omhaag te halen hoor ;)
Huischkamer in Active Topics uitschakelen
Pagina: 1