Toon posts:

[midi] Wat is het beste midi-programma

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil wat gaan componeren, uiteraard kan ik dat nog niet goed. En daar zoek ik een programma voor. Ik heb al Cakewalk Sonar maar dat werkt niet zo lekker. Weet iemand nog een andere programma dat wat makkelijker te berijpen is?

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

je kunt niet stellen 'wat is het beste' midi programma...

je kunt wel stellen wat is het beste programma voor mij..
Alleen dat kan niemand anders bepalen dan je zelf.. :)

ik ben ooit bij cakewalk 5.0 blijven hangen omdat dat alles doet wat ik gebruik... maar wat je gebruikt en prettig vind om mee werken, daarvoor gewoon op www.download.com alle demo's allemaal uittesten... en dan kom vanzelf een prettige tegen...

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Verwijderd

Mmm... gaan we weer: Cubase VST 5.0... Download plug-ins, steek er tijd in en je zit direct op professioneel niveau. Maarja, het is maar net wat je zelf fijn vind... Als je het in ieder geval onder de knie krijgt kun je de vetste dingen maken.

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Op donderdag 11 juli 2002 10:36 schreef MaartenHG het volgende:
Mmm... gaan we weer: Cubase VST 5.0... Download plug-ins, steek er tijd in en je zit direct op professioneel niveau. Maarja, het is maar net wat je zelf fijn vind... Als je het in ieder geval onder de knie krijgt kun je de vetste dingen maken.
precies.. reason is ook wel leuk, maar geeh HD recording proggie..
btw, Sonar heeft enorm lage latency wat weer een plus punt is.. !

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Het hangt er gewoon vanaf wat je zelf wil eigenlijk, maar als je Cakewalk niks vind kun je het beste Cubase gebruiken. (Mensen die Cubase niks vinden vertel ik dat ze Cakewalk moeten gebruiken.)

Verder is er eigenlijk geen bèste Midi-sequencer, de beste is gewoon welke het bete op jouw wensen aansluit.

Download my music on SoundCloud

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Emagic Logic schijnt ook een goede te zijn. :)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Verwijderd

Tsja, Cubase VST of anders CakeWalk...

De ene zweert bij Cubase (veelal de artiesten die al langer met Midi werken) en de ander zweert bij CakeWalk (omdat deze een wat langere PC achtergrond heeft en daardoor een wat meer Windows GUI - althans de oudere versies).

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik gebruik gewoon een hardware sequencer.

Expanding the inexpandable

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-08 13:00
We hebben ook nog Nuendo... ;)

Maar wat zijn nu de grootste voordelen/verschillen van de verschillende programma's (sonar, cubase, nuendo, logic), dat maakt de keus makkelijker dan zeggen van prog A is de beste oid.

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Op donderdag 11 juli 2002 11:13 schreef Phase-Shifter het volgende:
Emagic Logic schijnt ook een goede te zijn. :)
jep,..is professioneler dan cubase en cakewalk
Op donderdag 11 juli 2002 11:18 schreef Redje het volgende:
We hebben ook nog Nuendo... ;)
en dat vind ik het meest beste programma om mee te werken (werkt gewoon heel lekker
lijkt op de interface van Pro Tools, helaas dat je free versie alleen onder 98 kunt gebruiken! (en niet met vst samenwerkt)

ow.. en vergeet cooledit niet :?

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Pagina: 1