Toon posts:

Laptop vind geen NIC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Laptop Vind de NIC die ik er steeds indoe niet het is een 16 bit pc card 10-100base-TX. het raare is dat de drivers gewoon in windows zitten als ik die NIC handmatig instaleer met de goeie drivers werkt ie als nog niet :S
ik heb hem ook al vervangen maar hielp niet geen enkele nic vind ie er zijn verder geen hardware conflicts binne de pc

Er staat win2k Prof op
iemand een ide??...

Verwijderd

Is je pcmcia slot wel OK?

Verwijderd

Topicstarter
Was ie nog wel toen ik er win98 en winXP op had

Verwijderd

Hebbie niet een ander pcmcia kaartje?? (dus geen nic) Dan kan je hem misschien effe testen!

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

PCMCIA disabled? Ziet ie em wel als "Uknown Ethernet Controller"? Al eens er in gestoken en een PNP hardwaredetectie gedaan?

Forget your fears...
...and want to know more...

Verwijderd

Topicstarter
nou hij ziet hem wel zittuh bij staat bij overiga apparaten als pmcia mtd-0002 als ik hem dan naar drivers laat zoeken vind ie niets

Verwijderd

Nieuwe driver downloaden en proberen. Kaart in een andere laptop proberen.

Verwijderd

Topicstarter
kaart doet het in andere laptops en driver download tja overal word aangegeven dat win2k zelf een goeie driver heeft

ik zie niet dat er via chips in zitte dus ik ga eers ff de nieuwe 4-1 driver proberen

Verwijderd

Topicstarter
:( heeft dus niet geholpen

Verwijderd

Krijg je meldingen in het systeem logboek?? misschien staat daar iets nuttigs tussen!!

Verwijderd

Topicstarter
hehe ja dat mijn schijf d bijna vol zit en dat iets van een service pack 2 uniprocessor free...

Verwijderd

Verder geen fouten??

Verwijderd

Topicstarter
Nope Helemaal niets geen fouten

Verwijderd

Topicstarter
iemand nog een ide

• Groovy69
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09-2022
1 gouden raad... troubles met nw
Alles wat met nw te zien heeft erafwippen... ! Netwerkzettingen, kaarten... en heropstarten en alles van 0 opnieuw... veel kans dat hij het dan wel goed doet!

Verwijderd

Topicstarter
hmmn heb je post te laat gelezen en ben al bezig met format.... ik denk dat het hem in win2k fout zat.

Verwijderd

Topicstarter
:'( formateren van schijf en win2k opnieuw heeft niet geholpen de NIC is niet geinstaleerd....
Pagina: 1