ik wil tekens maken zoals vraagtekens, pijlen e.d. voor een wbesite , waar maak je die mee ?? is hier een tool voor, of moet je echt zelf gaan photoshoppen / Illustratoren (oid) ?
Je moet met een meta tag de charset definen en dan werkt het wel met de alt + cijfercombinatie toets.Op donderdag 11 juli 2002 09:11 schreef whitehouse het volgende:
ik wil tekens maken zoals vraagtekens, pijlen e.d. voor een wbesite , waar maak je die mee ?? is hier een tool voor, of moet je echt zelf gaan photoshoppen / Illustratoren (oid) ?
Ook zijn er verschillende codes voor die je gewoon intypt zoals   voor een spatie is maar de rest weet ik zo net niet. Moet je zoeken
Of wil je echt logo's maken? Dan moet je toch een tekenprogramma gaan gebruiken
nee..ik wil bijvoorbeeld buttons maken met pijlen erop en een button met een "x" en "?" erop ..
op www.webagent007.com gebruikt die gast dus ook zulk soort buttons .. 1 ervan is een pijl .. maar een hele vette .. zulke objecten wil ik hebben ..
op www.webagent007.com gebruikt die gast dus ook zulk soort buttons .. 1 ervan is een pijl .. maar een hele vette .. zulke objecten wil ik hebben ..
Men neme een programma ala Photoshop of Paint Shop Pro en zoeke een tutorial..
Dit topic is gesloten.
![]()