Toon posts:

copy/paste

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
(COPY/PASTE uit shopsurvey :) )

Beste Mensen,

Er is een hoop onduidelijke over Kleingroep/Powerprice. Ook ik begon me zorgen te
maken, aangezien ik voor dik 5000,- een systeem besteld had bij deze zaak.

Naar aanleiding van de ontwikkelingen van vorige week, was ik bang dat Klein failliet
was en onder Powerprice vrolijk doorging. Dit zou betekenen dat ik mijn centen kwijt
geweest zou zijn.

Nou wil het toeval dat mijn zus werkt op een advocatenkantoor. Aan deze advocaat
is alles uitgelegd en hij is even voor mij gaan informeren bij de curator van Klein.

Jawel, klein heeft een curator, omdat door schuldeisers het faillisement was
aangevraagd, echter Klein was het hier niet mee eens en heeft zich tegen dit
faillisement verzet. Met succes. Blijkbaar had hij nog genoeg geld om zijn schulden
af te betalen.

Er was natuurlijk sprake van de overname door powerprice, maar ook deze zijn er nu
niet zeker van of ze wel verder willen met Klein.

Wie of wat powerprice is, is mij nog niet geheel duidelijk.

De curator van Klein (degene die nu verder de schulden afhandeld) heeft mij
aangeraden om hier een message te posten, dat niet iedereen tegelijk om geld gaat
vragen.

Kleingroep blijkt van plan om iedereen zijn/haar geld terug te betalen, maar voordat
alle schuldeisers geweest zijn, dat kan even duren.

Als er binnen een paar weken nou nog niet betaald is, dan gaan wij gezamenlijk
Klein voor faillisement aandragen en zal er beslag gelegd worden op de persoonlijke
bezittingen van de eigenaar (huis, auto, ed.).

Ik snap dat bovenstaande een verwarrend verhaal is, en aangezien ik geen advocaat
ben, zou ik ook niet precies weten wat nou eigenlijk de bedoeling is. Maar het komt
erop neer dat iedereen nu moet wachten tot zijn geld teruggestort is. Gebeurd dit niet
dan volgt een gezamenlijke aanklacht.

Ik wil tenslotte ook mijn 5000,- terug.

Ik hoop dat ik jullie hierbij weer wat wijzer heb gemaakt.

Voor vragen ed. e-mail:
jorrit.meijer@iie.nl

Groetjes,
Jorrit