Ik heb DW MX geinstalleerd thuis, ging prima. Als ik daarna een nieuwe site wil opgeven dan ga ik naar Site, vervolgens New en dan wordt het dialoogscherm geopend waar je de naam van je nieuwe site kunt opgeven. Dat doe ik en druk op Next en dan zie ik ipv de normale radiobuttons met NO en YES op de vraag of je wilt werken met een server technologie alleen maar twee lange zwarte balken. Ik gok dan de eerste optie (omdat ik gewoon lokaal wil werken) druk weer op Next en ook nu weer, bij het volgende dialoogscherm, zie ik drie lange zwarte balken op de plaats waar je een optie kunt aanklikken. Omdat ik niet weet wat daar staat (het is immers alleen maar zwart) kom ik dus niet verder.
De grote vraag is nu; hoe komt dit? Ik heb de boel eraf gegooid en nog een keer geinstalleerd met hetzelfde resultaat. Ik heb de kleurdiepte en resolutie veranderd... geen verschil. Ik draai Windows XP en ik heb een gewoon doorsnee systeempje (TB 1Ghz, 32MbGeForce, 256Mb Ram e.d.)
Iemand enig idee?
De grote vraag is nu; hoe komt dit? Ik heb de boel eraf gegooid en nog een keer geinstalleerd met hetzelfde resultaat. Ik heb de kleurdiepte en resolutie veranderd... geen verschil. Ik draai Windows XP en ik heb een gewoon doorsnee systeempje (TB 1Ghz, 32MbGeForce, 256Mb Ram e.d.)
Iemand enig idee?