[Dreamweaver MX] brakke dialoogschermen

Pagina: 1
Acties:

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-08 08:16
Ik heb DW MX geinstalleerd thuis, ging prima. Als ik daarna een nieuwe site wil opgeven dan ga ik naar Site, vervolgens New en dan wordt het dialoogscherm geopend waar je de naam van je nieuwe site kunt opgeven. Dat doe ik en druk op Next en dan zie ik ipv de normale radiobuttons met NO en YES op de vraag of je wilt werken met een server technologie alleen maar twee lange zwarte balken. Ik gok dan de eerste optie (omdat ik gewoon lokaal wil werken) druk weer op Next en ook nu weer, bij het volgende dialoogscherm, zie ik drie lange zwarte balken op de plaats waar je een optie kunt aanklikken. Omdat ik niet weet wat daar staat (het is immers alleen maar zwart) kom ik dus niet verder.
De grote vraag is nu; hoe komt dit? Ik heb de boel eraf gegooid en nog een keer geinstalleerd met hetzelfde resultaat. Ik heb de kleurdiepte en resolutie veranderd... geen verschil. Ik draai Windows XP en ik heb een gewoon doorsnee systeempje (TB 1Ghz, 32MbGeForce, 256Mb Ram e.d.)
Iemand enig idee?

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:13
Move W&G > SA

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Ferret
Niemand?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op donderdag 11 juli 2002 09:14 schreef Ferret het volgende:
Niemand?
Eventjes geduld, er komt zo vast wel iemand die een antwoord heeft op je vraag. Niet zo snel schoppen een reactie plaatsen zodat jouw topic bovenaan de lijst komt, dat doen we niet binnen 24 uur.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 09:17 schreef blackd het volgende:

[..]

Eventjes geduld, er komt zo vast wel iemand die een antwoord heeft op je vraag. Niet zo snel schoppen een reactie plaatsen zodat jouw topic bovenaan de lijst komt, dat doen we niet binnen 24 uur.
snel schoppen na 2 uur? :Z

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op donderdag 11 juli 2002 09:21 schreef Knox het volgende:

[..]

snel schoppen na 2 uur? :Z
Snel schoppen = na 2 uur ja :z

• ET
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-06 18:00

ET

Op donderdag 11 juli 2002 07:45 schreef Ferret het volgende:
Ik heb DW MX geinstalleerd thuis, ging prima.
[...]
Ik heb de boel eraf gegooid en nog een keer geinstalleerd met hetzelfde resultaat. Ik heb de kleurdiepte en resolutie veranderd... geen verschil. Ik draai Windows XP en ik heb een gewoon doorsnee systeempje (TB 1Ghz, 32MbGeForce, 256Mb Ram e.d.)
Iemand enig idee?
Misschien heeft het hier iets mee te maken:
http://www.macromedia.com/support/dreamweaver/ts/documents/dw4xp.htm

En anders gewoon een aardig mailtje richting Macromedia. Voor zo'n duur pakket mag je toch wel enige ondersteuning verwachten.

edit:
* ET ziet nu dat het article over DW4 gaat.

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:57

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op donderdag 11 juli 2002 09:40 schreef ET het volgende:

En anders gewoon een aardig mailtje richting Macromedia. Voor zo'n duur pakket mag je toch wel enige ondersteuning verwachten.
in dit geval betreft het een fout van windows XP;
As Microsoft has identified, these two versions of Windows XP have several compatibility issues with other applications (including Dreamweaver and UltraDev).
en heeft Microsoft en update hiervoor:
http://www.download.windowsupdate.com/msdownload/update/v3/static/RTF/en/4939.htm
edit:
* ET ziet nu dat het article over DW4 gaat.
MX is ook grotendeels op de oude DW-core gebaseerd, hooguit zijn wat feautures toegevoegd en de ordening van vensters ietwat anders, het valt best aan te nemen dat dit voor MX hetzelfde zal zijn
(de beta-testers voor MX zulle mensen zijn die wel regelmatig windowsupdate doen, wat overigens ook aan te raden is)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Ferret
Ik lees 't net, inderdaad alleen over DW4. Die gebruikte ik al en daar had ik juist géén probleem mee. Ik heb wel wat themes geinstalleerd en die zal ik eens disablen, misschien dat dat helpt....
Pagina: 1