|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!
offtopic:
lag jij niet op bed ?
lag jij niet op bed ?
hopelijk zijn er mensen geinteresseerd
greetz Steve
Splinternieuw (verzegelde antistatische verpakking) in de aanbieding:
4x 30p 1MB SIMMs
Te ruil voor:
Geen zak eigenlijk
* dion_b heeft vannacht niet geslapen en het is te merken
4x 30p 1MB SIMMs
Te ruil voor:
Geen zak eigenlijk
* dion_b heeft vannacht niet geslapen en het is te merken
Oslik blyat! Oslik!
Verwijderd
In de aanbieding: 2 gloednieuwe ps/2 toetsenborden:

Dit was het resultaat van een noob-actie van mij: computer besteld in duitsland en meteen 2 toetsenborden erbij.... duitse toetsenborden dus

Wat ik nog zoek is een fangrill voor een 92 mm fan (gewoon zo'n roostertje dus, kost normaal 2 euro ofzo, maar als ik online bestel zijn de verzendkosten een stuk hoger dan zo'n grill kost en ze zijn hier in de buurt niet te koop)

Dit was het resultaat van een noob-actie van mij: computer besteld in duitsland en meteen 2 toetsenborden erbij.... duitse toetsenborden dus
Wat ik nog zoek is een fangrill voor een 92 mm fan (gewoon zo'n roostertje dus, kost normaal 2 euro ofzo, maar als ik online bestel zijn de verzendkosten een stuk hoger dan zo'n grill kost en ze zijn hier in de buurt niet te koop)
De meeste tweakers weten toch wel wat er op wat past enzo maar goed....Op donderdag 11 juli 2002 04:51 schreef gangsterjoey een leuk verhaaltje
Btw: al1 serieuze reacties graag!
Er zullen ietwat minder reacties op komen maar omdat je hier niet mag verkopen word die denk ik zo dichtgegooid jammer.....
Ik heb:
- 1 * Celeron 733
óf
Ik zoek:
- Moederbord wat dual Celly ondersteund
Ik heb:
- Moederbord: Gigabyte Socket370
- 1 * Celeron 733
óf
Ik zoek:
- Moederbord wat dual Celly ondersteund
Ik heb:
- Moederbord: Gigabyte Socket370
Sorry maar voor de aan- en verkoop van hardware is GoT niet bedoeld. Hiervoor is Vraag&Aanbod op T.net.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()