AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Had ook zo'n vaag DMA conflict met mijn Samsung DVD.
In 98se EN! XP
Om een lang verhaal kort te maken,
Als de DVD aan dezelfde kabel hangt met een HDD, krijg ik de DMA van die DVD NIET aan! Zodra die DVD zijn eigen kabeltje heeft, lukt het WEL !
En zonder DMA lopen de DATA DVD's vast op de desktop (zandloper, bezette DVD-player die niet meer open wil) en
ben ik genoodzaakt een HARDE reset te doen.
Dus noodgedwongen hen ik nu dus 2 HDD's aan 1 kabel hangen
en de DVD op de 2de channel alleen.
Dit werkt goed, maar is niet mijn keuze. Maar goed dat ik een SCSI CDRW heb
Misschien moet je dat eens probreren, kijken of die alleen aan de kabel het beter doet, of je brander erbij hangen al is dat niet prettig voor on the fly fikken.
Suc6
In 98se EN! XP
Om een lang verhaal kort te maken,
Als de DVD aan dezelfde kabel hangt met een HDD, krijg ik de DMA van die DVD NIET aan! Zodra die DVD zijn eigen kabeltje heeft, lukt het WEL !
En zonder DMA lopen de DATA DVD's vast op de desktop (zandloper, bezette DVD-player die niet meer open wil) en
ben ik genoodzaakt een HARDE reset te doen.
Dus noodgedwongen hen ik nu dus 2 HDD's aan 1 kabel hangen
Dit werkt goed, maar is niet mijn keuze. Maar goed dat ik een SCSI CDRW heb
Misschien moet je dat eens probreren, kijken of die alleen aan de kabel het beter doet, of je brander erbij hangen al is dat niet prettig voor on the fly fikken.
Suc6
Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!