wordt dat niet warm ofzo?? want bij mijn window (waar ik nog mee bezig ben), komt plexie glas achter en onderin een blauwe en bovenin een rode ccfl (die wilde ik in het plexieglas verwerken (5 mm), de kast wordt mat zwart en er komen soort van doorlopende vlammen op zodat me vlammen van me window doorlopen op de kast ik doel op dit topic
CCFL staat voor Cold Cathode Fluor Light. (of whatever, iig koud). Ze worden dus nauwelijk warm. Bij lange na niet warm genoeg om je plexi te doen smelten 
[edit: had je misschien ook wel in je andere topic kunnen vragen..]
[edit: had je misschien ook wel in je andere topic kunnen vragen..]
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
moet kunnen volgens mij
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
en dat convertortje als ik dat in me cast wil zetten kan ik dat dan het beste in een doosje ofzoiets doen?
Als ik me niet vergis is dat een print.. In een doosje kan prima, zorg iig dat het op geen enkele manier sluiting kan maken. Dus niet tegen je mobo aan plakken
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
En niet tegen het ijzeren frame van je kastOp donderdag 11 juli 2002 02:09 schreef DenniZ-X het volgende:
Dus niet tegen je mobo aan plakken
Gewoon ff in isolatietape wikkelen of een klein plastic doosje eromheen
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Het is geen enkel probleem om een CCFL'etje in in plexiglas te frezen, gewoon een gleufje frezen (van 5mm breed) en daar de CCFL in laten 'zakken'.
Als je op de inventor dubbeldik dubbelzijdig plakband aan de soldeerzijde plakt kan je deze inventor overal in je Case plakken, zonder dat 'ie sluiting maakt.
Als je op de inventor dubbeldik dubbelzijdig plakband aan de soldeerzijde plakt kan je deze inventor overal in je Case plakken, zonder dat 'ie sluiting maakt.
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
ik gebruik gewoon krimpkaus
en dan ff dubbel zijdig plakband
ow ja die gleuf kun je mooi freezen met een dremel en zo'n vrees hulp stuk
ow ja die gleuf kun je mooi freezen met een dremel en zo'n vrees hulp stuk
Als je nou iets zou zandstralen op die plexiglas plaat, zou dat logo dan fel oplichten of gewoon een beetje?
w00t
Pagina: 1