Ok iemand heb een probleem ik zou dat wel eventjes oplossen. maar nu loop ik dus heel lekker tegen een |:(!
Het probleem,
Een brander (merkloos)
Windows 98 (second edition) OS
De brander wil met zowel NERO als Easy CD Creator Gewone cd's NIET branden hij loopt vast als hij de lead out wil branden of zelf als bij het begin van de cd!
Nou kan dat gebeuren gewoon een k*t brander maar nou heeft hij het wel gedaan al heel lang en het apsurte is zelfs dat de brander Rewriteables WEL brand snelheid waarop ik brand maakt niet uit en hoe ik brand ook niet (eerst vermp3'n en daarna branden als muziek of cd van cd of met mirror image).
Het zijn gewoon goede easy write cd's.
Ik snap het niet.
Ik heb hem ge herinstaleerd en al die onzin...
HELP!!!!
Het probleem,
Een brander (merkloos)
Windows 98 (second edition) OS
De brander wil met zowel NERO als Easy CD Creator Gewone cd's NIET branden hij loopt vast als hij de lead out wil branden of zelf als bij het begin van de cd!
Nou kan dat gebeuren gewoon een k*t brander maar nou heeft hij het wel gedaan al heel lang en het apsurte is zelfs dat de brander Rewriteables WEL brand snelheid waarop ik brand maakt niet uit en hoe ik brand ook niet (eerst vermp3'n en daarna branden als muziek of cd van cd of met mirror image).
Het zijn gewoon goede easy write cd's.
Ik snap het niet.
Ik heb hem ge herinstaleerd en al die onzin...
HELP!!!!