Ik heb gisteren een Asus V8460TD GeForce4 Ti4600 met 128MB DDR gehaald en kan melden dat het geluid echt volledig te verwaarlozen is. Ik meld dit omdat ik me er aanvankelijk nogal druk om maakte aangezien sommige sites in hun review hadden staan dat de fans van de snelste kaart nu toch wel wat irritante geluiden begon te produceren. Met de Asus is in mijn geval niets aan de hand: ik heb zelfs het gevoel dat het stiller is geworden
(Hiervoor zat er een Radeon 7200 64MB DDR VIVO in.)
je merkt er natuurlijk niets van als je al een dikke alpha cooler in je kast hebt ronken nee
Ik heb ook geen last van het geluid van Aopen Aeolos, maar daar zit ook een bescheiden koelertje op. Wel een bruute kaart overigens
Verwijderd
Ik heb een MSI Ti4200 , en ik zeg je , als je H2O hebt met enkel een Papst 24V@12V op de rad , dan baal je best van het geluid van je GF4
Ik heb (zie mijn sig) een dual P3 dus ik zit toch al met twee CPU coolers, toch komt het merendeel van het geluid uit de voeding.
De reden voor de oorspronkelijke post van overigens om mogelijke kopers die zich hetzelfde afvragen gerust te stellen
De reden voor de oorspronkelijke post van overigens om mogelijke kopers die zich hetzelfde afvragen gerust te stellen
Volgens mij maken de kleinste fans de meeste herrie
, vooral die op de northbridge
. Die is echt een herrie schopper
.
Wat ook wel leuk is, voor als je videokaart al een tijdje hebt
, ga die fan is schoon maken
. OMG daar komt me toch een zooi uit, ik vond het echt knap dat ie nog rondjes draaide
.
Wat ook wel leuk is, voor als je videokaart al een tijdje hebt
Wat jij hebt gelezen, doelde op de fannetjes die op de MSI geforce 4 kaarten zitten. Dus koop gewoon geen MSI als geen herrie wiltOp donderdag 11 juli 2002 01:34 schreef JeroenB het volgende:
Ik heb gisteren een Asus V8460TD GeForce4 Ti4600 met 128MB DDR gehaald en kan melden dat het geluid echt volledig te verwaarlozen is. Ik meld dit omdat ik me er aanvankelijk nogal druk om maakte aangezien sommige sites in hun review hadden staan dat de fans van de snelste kaart nu toch wel wat irritante geluiden begon te produceren. Met de Asus is in mijn geval niets aan de hand: ik heb zelfs het gevoel dat het stiller is geworden(Hiervoor zat er een Radeon 7200 64MB DDR VIVO in.)
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Pagina: 1