Toon posts:

ZoneAlarm Pro gezeik... G*d gloeiende G*d...

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Verdomme! :(
Wat een zooi zeg!
Ik heb net even Windows XP Pro opnieuw geinstalleerd en was net toe aan ZoneAlarm Pro.
Fijn, ik laatste versie ff halen en installeren. Tot zo ver geen problemen.
Toen ik wat instellingen ging maken werd er gevraagd of ik een wachtwoord wilde maken, dat heb ik toen ook gedaan.
Echter hierna accepteerde ZAP het wachtwoord niet meer.
Dit is een probleem dat ik al eerder heb gehad en niet op heb kunnen lossen, ja okay geen wachtoord gebruiken. |:(
Wat ik toen deed is heel ZAP uit het register slopen en opnieuw installeren, echter lukt dit niet meer.
Voor zover ik kan zien is er niets meer over van het programma. En toch blijft ie iedere keer vragen om dat kl*te wachtwoord als ik het opnieuw wil installeren! |:(

Natuurlijk erg veilig, maar als je je wachtwoord bent vergeten ben je gigantisch de lul! |:(

Verwijderd

Topicstarter
Heb het al, hier kan een slotje op.
Ik weet niet wat ik precies gedaan heb maar hij vroeg ineens niet meer om het wachtwoord, dus kon in ZAP weer opnieuw installeren.

Verwijderd

Hmmm, zou fijn zijn als je de volgende keer zou posten wat je psies had gedaan, want ik heb ditzelfde probleem |:(

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 16:24
Verwijderd schreef op 23 July 2003 @ 19:35:
Hmmm, zou fijn zijn als je de volgende keer zou posten wat je psies had gedaan, want ik heb ditzelfde probleem |:(
Bijna een jaar na datum denk ik niet dat hij de olossing nog weet... en om nou alle koeien uit de sloot te vissen die 'verdwenen' zijn zonder oplossing...

Verwijderd

Ik heb 't al gevonden :D

Dus, hier post ik 't voor de volgende mensen met dit probleem:
http://www.zonelabs.com/s...ort/3zapMain.jsp#zap3FAQ4

Gewoon doen wat daar staat, dan werkt 't :)

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:06

Predator

Suffers from split brain

en de volgende keer zoeken we eerst nog wat verder voor we een topic wat meer dan een jaar omhoog schoppen om daarna zelf de oplossing te vinden (tijdens het zoeken wat je vooraf moest doen).

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.