[licq] Hoe socks5 support in CVS-versie aanzetten?

Pagina: 1
Acties:

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Er is nog steeds geen nieuwe versie released van Licq. De stable is 1.0.4 met een oud protocol en de unstable 1.1.0 is iets beter, maar heeft nog geen server contact list.

Nu heb ik gisteren eens de daily package van de CVS geïnstalleerd en daarbij viel het me op dat het hele nieuwe protocol erin lijkt te zitten.. De server contact list doet het (tot mijn grote vreugde) in ieder geval.

Ik heb nog wel problemen met de socks5 support. Als ik compile met --enable-socks5 en ook de lib en de include aangeef, (heb ook docs/README.SOCKS gelezen, maar die klopt maar half) kan ik uiteindelijk in de qt-gui NIET 'SOCKS 5' kiezen bij ProxyServerType. Kan iemand mij hiermee helpen?

Expanding the inexpandable

Verwijderd

Kijk eens in je config bestand :)

Ik weet bijna zeker dat je het daar handmatig in kan stellen.

/me moet Licq nog met GCC3.1.1 aan de praat gaan zien te krijgen :P

[edit]
Heb je topictitel maar compleet veranderd, aangezien die nou niet echt overeen kwam met je probleem ;)

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-07 15:29
Socks5 support in licq is altijd al brak geweest. Bovendien ondersteunen ze nog steeds het huidige icq protocol niet goed en het ziet er ook niet naar uit dat dit snel voor elkaar komt. Je kan voorlopig beter kiezen voor een andere icq client. Eentje die wel het nieuwe protocol goed ondersteund en dee contact list op de de server support is gnomeicu.

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Oh bedankt voor het aanpassen van de titel, ik wilde eigenlijk twee vragen stellen, maar kwam op iets nuttigers uit.

Ik blijf licq gebruiken, omdat ze het nieuwe protocol gewoon gaan supporten en al grotendeels doen.

Ja, in de config file staat onder andere:

ProxyEnabled = 0
ProxyServerType = 1
ProxyServer = server0
ProxyServerPort = 1080
ProxyAuthEnabled = 0
ProxyLogin =
ProxyPassword =

Nu kan ik wel ProxyEnabled op 1 zetten, maar weet dan niet waar ProxyServerType op moet, 2 of 3 werkt gewoon niet. Eigenlijk moet ik gewoon een optie vinden in de GUI..

Ik begin zo te vermoeden dat ze er een beetje mee aan het proggen zijn en dat de CVS versie niet echt volledig is nog.

Expanding the inexpandable