Toon posts:

Documantaire over CS bij de IKON

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vond het een interessante docu. Het is inderdaad waar dat het helemaal niet gaat om het bloed en de vliegende ledematen. Bij CS gaat het om de teamplay (helaas gebeurt dit online veel te weinig in tegenstelling tot LAN's) en de spanning. Daarnaast spreekt het tot de verbeelding om een member te zijn van een elite eenheid geoefend in T of CT.
Velen van ons zullen nooit deel uit maken van een anti terreur eenheid, en dat maakt het zo fassinerend. Er hangt tenslotte een bepaalde romantiek en geheimzinnigheid rondom de werelds beste Special forces zoals Seals, GSG9 en SAS.
Het feit dat de gamers steeds jonger worden vind ik een probleem. Ik speel het lieft op server met gamers van 16 jaar en ouder. Dat geeft toch een prettigere conversatie. Wat wel storend is dat er een hoop punks zijn die bijdehand en brutaal zijn terwijl je ook normaal kunt zeggen dat iemand goed is of slecht (helaas vinden sommige zichzelf geweldig wat ik nogal dom vindt omdat je dan het lef moet hebben om tegen moeilijkere tegenstanders te spelen). Wat maakt het uit of je goed of slecht bent, als je maar probeert het doel en idee achter CS uit te voeren. Oefening baart tenslotte kunst! Helaas zijn de cheaters dodelijk voor de Gameplay. Valve moet hier echt alles aan doen! Al met al een goede documantaire en leuk om de maker achter CS eens in het echt te zien.(Is Minh Le Gooseman?)

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

[topic=547094/1/25]
[topic=547095/1/25]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/546329

:P

Verwijderd

Laten we 't in SP maar op deze thread houden:
[topic=547095/1/25] :+