CS-op nederland 1...

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Oke, wat vonden jullie hier nou van... kvondt het allemaal maar een beetje overdreven. Maar er zat wel een vorm van waarheid in; die gast die counterstrike had gemaakt had wel een mooie zin: "De verantwoordelijke is de eindgebruiker zelf, het is niet mijn schuld" (of zoiets) :P

Verder was het gewoon weer typisch amerikaans (ja, het was canada). Maar al die schietpartijen in amerika komen toch al meer voor vanwege die wapenwetten daar.

En dat kinderen geweldadig worden... slaat nergens op. Kinderen krijgen juist een team gevoel en betere oog/hand-coordinatie.

En ja... wat voor resolutie draaien die gasten. Zag er niet uit man :P

Xbox360 gamerprofile

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-11 10:21
Ik vind dat je wel verder kan gaan in het andere topic..

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/546329

• Evilernie933
  • Laatst online: 14-06 16:12
:D i kheb ook gekeken. En vooral dat stuk: "Bij CS komt ook nog tactiek kijken" :D

hoe halen ze het in godsnaam in hun hoofd...EN dat stuk met die amerikaanse soldaten die zgn. als training een aangepaste versie van doom zaten te spelen :Z wat een bullshit

tampert, kriminalpolizei

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Opgenomen, zie het morgen wel :Y)

• .GoO
Check 2 vandaag om 0.00 (nu dus!) trouwens.. Gaat ook over CS (herhaling)

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Op woensdag 10 juli 2002 23:59 schreef devv05 het volgende:
Ik vind dat je wel verder kan gaan in het andere topic..

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/546329
mja... maar ik was dus net te laat. Moet eens sneller leren tiepen :D

Xbox360 gamerprofile

• .GoO
Op donderdag 11 juli 2002 00:01 schreef gnimmeL_kraD het volgende:

[..]

mja... maar ik was dus net te laat. Moet eens sneller leren tiepen :D
Lol, dat topic loopt al een dag ofzo :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:01
1 woord:
buulshit :{

Verwijderd

Ik vond het een interessante docu. Het is inderdaad waar dat het helemaal niet gaat om het bloed en de vliegende ledematen. Bij CS gaat het om de teamplay (helaas gebeurt dit online veel te weinig in tegenstelling tot LAN's) en de spanning. Daarnaast spreekt het tot de verbeelding om een member te zijn van een elite eenheid geoefend in T of CT.
Velen van ons zullen nooit deel uit maken van een anti terreur eenheid, en dat maakt het zo fassinerend. Er hangt tenslotte een bepaalde romantiek en geheimzinnigheid rondom de werelds beste Special forces zoals Seals, GSG9 en SAS.
Het feit dat de gamers steeds jonger worden vind ik een probleem. Ik speel het lieft op server met gamers van 16 jaar en ouder. Dat geeft toch een prettigere conversatie. Wat wel storend is dat er een hoop punks zijn die bijdehand en brutaal zijn terwijl je ook normaal kunt zeggen dat iemand goed is of slecht (helaas vinden sommige zichzelf geweldig wat ik nogal dom vindt omdat je dan het lef moet hebben om tegen moeilijkere tegenstanders te spelen). Wat maakt het uit of je goed of slecht bent, als je maar probeert het doel en idee achter CS uit te voeren. Oefening baart tenslotte kunst! Helaas zijn de cheaters dodelijk voor de Gameplay. Valve moet hier echt alles aan doen! Al met al een goede documantaire en leuk om de maker achter CS eens in het echt te zien.(Is Minh Le Gooseman?)

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
zie dat andere topic over dit onderwerp :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.