Waar zijn Sanyo branders te koop?

Pagina: 1
Acties:

• Knorrend_varken
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:04
Zijn er in Nederland computerwinkels die sanyo branders hebben?

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

plextor gebruikt sanyo techniek dus waarom neem je er niet zo een?

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:31

DJ

Plextor Rules :)

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

Verwijderd

Yep, plextor gebruikt Sanyo en ze zijn nu bezig met die 16x branders, dus daar zal binnenkort ook wel weer een Plextor-versie van komen, mooi dat ik dat ding ga kopen! Is een mooie vervanging voor m'n 412Ci, die inmiddels ook alweer 2 jaartjes oud is, overigens nog wel perfect werkt.

• Psychostase
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De nieuwste Iomega CD-writer beschikt ook over Burn-proof :D Er zit namelijk ook sanyo techniek in :D

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 oktober 2000 17:56 schreef Psychostase het volgende:
De nieuwste Iomega CD-writer beschikt ook over Burn-proof :D Er zit namelijk ook sanyo techniek in :D[/quote]Ik wil niets met Iomega te maken hebben, bagger merk :r:r:r:r

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Neem gewoon een Plextor, die gebruiken Sanyo loopwerken maar de garantie is beter hier in NL. Ook makkelijker te krijgen dan Sanyo.

De 4x Iomega ZipCD's waren trouwens Philips :r :r, de 8x volgens mij ook.

• Bu588
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
Plextor = Sanyo inderdaad.

Service van Plextor is perfect, m'n huisgenoot z'n 4220 ging stuk, ff mailen naar Plextor voor een RMA aanvraag, apparaat werd thuis opgehaald en een paar weken later weer netjes in een nieuwe doos thuisgebracht.

Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...

Verwijderd

Koop gewoon een Plextor, die garantie is echt perfect. Ik vind het gewoon de beste brander ooit gemaakt.
Volgens mij verkoopt www.alternate.nl sanyo branders, maar ik weet het niet zeker.
Succes

• SpeedyG
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-08 14:52

SpeedyG

Say Cheese !!

Sterker nog Sanyo verkoopt alleen maar aan fabrikanten. Zover ik weet tenminste. Dus Sanyo levert bijvoorbeeld de techniek aan Plextor. Deze bouwt vervolgens een kastje er om heen met zijn naam erop en klaar is kees. Dus een Sanyo burner met daarop Snayo zul je nergens tegenkomen.

Runs on tequila, much cheaper than petrol.....

Pagina: 1