IBM 60 GB Hardeschijf

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ik wil naast mn 40 GB schijf die ik nu heb graag een opslag hd erbij voor mn mp3s/divx/cdimages etc etc, ik heb al een 40 GB maxtor 7200 rpm, deze wou ik blijven gebruiken als werk schijf (Windows, Fotosoep, Office, UT, etc) en dan nog een opslag schijf... in de pricewatch zag ik deze 60 gb IBM staan... het gaat duz om dit schijfje: http://www.tweakers.net/pricewatch/25098

Is dit wat of raden jullie mij een andere aan?

XXXVI

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ja hoor, alleen ik zal dan voor 80Gb gaan, kost haast niets meer en dan heb je ook gelijk een lekker stukkie meer :)

120GPX is goeie serie 60GPX iets minder :)

• LordHuberti
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:28

LordHuberti

Help?

Ik heb persoonlijk slechte ervaringen met IBM, een tijdje geleden was er een slechte serie waar ik er toevallig 1 van had :? Ik gebruik nu een maxtor naar volle tevredenheid. Ik heb ook een oude seagate die extreem veel gebruikt is/word en nog geen enkele fout heeft.

.........

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-03 12:16
ik heb zelf 2x 40GB IBM 120GXP in RAID draaien sinds ongeveer 4 maanden... werkt snel en goed. Er zijn wel problemen bekend met IBM schijven, maar dat was vooral met de 60GXP...

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

De 60 XGP serie schijnt best rot te zijn, de 120 XGP is weer net zo goed als de oude IBMs [gewoon goed dus ;)]

Sjah, iedereen heeft zijn eigen ervaringen met HDs.
Er is geen "goed" en geen "slecht" merk, alhoewel de schijven van de "bekende" HD-fabrikanten over het algemeen als beter worden ervaren dan die van de wazige yokahomiatec-achtige merken.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-04 11:58

ReseTTim

Chocolate addicted

neem geen 60gxp ik had op de hcc dagen 2x IBM 60gig gekocht.. beide zijn inmiddels gecrashed.. ik draaide ze btw 24/7

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
tja

gewoon kijken naar je budget, en wat zoeken op inet

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 01:13
Zo bar slecht waren de GXP60 toch niet. Ik dacht dat het meer de voorgaande GXP75 was. En dan in het bijzonder de 45 gig. Heb hier na een GXP60 (nee hij is niet afgefikt) een 120GXP gekocht. En hij draait tot volle tevredenheid. BTW wel grappig dat hier ook wordt gesproken over GPX en XGP ;)

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-04 09:26
ik heb die dus, 60 gig 120gxp, naast mijn 60 gxp 40 gig draaien.
werken beide perfect! 120 gxp is ietsjes sneller

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Tja, weer een wat moet ik kopen vraag..

Dit is iets wat je toch zelf moet uitzoeken, met behulp van wat reviews, en wat research werk..

Succes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.