Toon posts:

Warcraft III draait niet soepel (GF4 TI4600)

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Warcraft III wil gewoon niet soepel draaien. Zodra er veel units of bewegingen in mijn scherm komen wordt alles hartstikke traag. Ik heb een GeForce 4 Ti 4600, dus daar kan het niet aanliggen. Mijn cpu is welliswaar wat aan de "lage" kant (Athlon T-bird 1200), maar dit lijkt mij toch ruim voldoende om in ieder geval 800 x 600 low detail aan te kunnen. Zelfs dat doet hij niet. Ik heb de nieuwste Detonator Drivers en die Omega Drivers geprobeerd. Diverse instellingen voor m'n videokaart (Anti Aliasing etc.) dit mocht niets baten. Iemand suggesties of bekend met dergelijk problemen? Ik vind het heel vreem. Van een GF4TI4600 mag je toch wel verwachten dat dit soepel loopt toch?

Verwijderd

[topic=525145/1/50] post je problemen daar. :)

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Hmz, inderdaad vreemd.. :? Zou als een zonnetje moeten draaien op jouw systeem.. 't draait hier zelfs helemaal soepel in alle resoluties op 32bit (P3 733 / GF256DDR).

Heb je ook performance problemen met andere spellen/benchmarks? Al andere drivers ipv de nieuwste geprobeerd?

#

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 23:11 schreef Zap het volgende:
Hmz, inderdaad vreemd.. :? Zou als een zonnetje moeten draaien op jouw systeem.. 't draait hier zelfs helemaal soepel in alle resoluties op 32bit (P3 733 / GF256DDR).

Heb je ook performance problemen met andere spellen/benchmarks? Al andere drivers ipv de nieuwste geprobeerd?
andere spellen geen problemen. Ik heb net een patch voor WC3 gedownload, maar volgens de patch info zou dit niet moeten helpen. ff proberen

Verwijderd

Topicstarter
patch haalt niets uit.

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
al de nieuwste drivers voor je ali chipset gedownload?
Of een bios update uitgevoerd?

Xbox360 gamerprofile

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:58
Doe maar in het grote topic :)

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.