We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
/edit: leer eens plakken man, zelfs de Ah-zegels in het boekje van mijn opa zitten rechter
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
lichtOp woensdag 10 juli 2002 22:59 schreef Prammenhanger het volgende:
Wat is 't
en als je er een logo op plakt, is het een lichtgevend logo
stoer heh
LOLOp woensdag 10 juli 2002 22:59 schreef Prammenhanger het volgende:
/edit: leer eens plakken man, zelfs de Ah-zegels in het boekje van mijn opa zitten rechter
maareh...waar is het DPC logo?
Wel stoer zo'n lichtgevend logo, leuk gedaan.
Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...
lol
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Belangrijker is: waar heb je het gekocht en wat kostte het?
Maar het ziet er wel gelikt uit!
Verwijderd
Hoeveel volt is zo'n ding eigenlijk?
weet alleen ff de naam niet meer maar wel het merk recom geloof ik
Neis man, maar idd, ik ben wel benieuwd hoe en waar en voor hoeveel je het besteld hebt
* FragFrog prutselt ondertussen wel door met plexi en blauwe leds
LOL... Jaja... Was vergeten er bij te zetten dat de bijdehandte opmerkingen over mijn brakke plakkunst achterwege gelaten konden worden.Op woensdag 10 juli 2002 22:59 schreef Prammenhanger het volgende:
Wat is 't
Anyhow. Het is een EL (electro luminecent) stukje folie.
Dat is een stuk netter dan een lampje of een led, want het licht is zeer egaal in kleur en lichtopbrengst.
Ik heb een aantal alternatieven gezien, maar dit is toch het beste. Het heeft ook aardig wat tijd gekost om het te krijgen.
Ok. Oorspronkelijk heb ik het hier voor het eerst gezien.
Echter reageren die gasten niet op mail, en verkopen ze niet direct aan consumenten. Ook is hun site erg brak en oud. Voor zo ver ik weet zijn zij de makers.
Toen ben ik maar gaan zoeken op Goochel. Daar krijg je een aardig lijst met hits van voornamelijk reviews en verwijzingen naar reviews, maar er zitten ook een stuk of 3 retailers tussen.
Er zitten er een paar in Amerika, en in Australië. Echter bleek die in Australië een stuk duurder te zijn dan die in U.S.A.
Ik heb de mijne besteld bij PHAM computers.
Daar is hij het voordeligst, EN het komt aan binnen de beloofde tijd(dat weten jullie nu dankzij mij
Betaling ging via creditcard.
Het ding kostte $ 18.99
Daarnaast moet je zelf de verzendingsmethode kiezen.
Uit een mailtje van hun:
Ik heb dus voor de Airmail letter gekozen. En hij was er idd precies na een week. En er zat een weekend tussen dus de TPG zal hem ook wel ff hebben liggen stoffen hier in kaaskoppen land.You will have three shipping and handling options for one EL Badge kit to Holland:
Global Express Mail (EMS) 2 - 3 Days $25.00
Airmail Letter-post 4 - 7 Days $8.00 (no tracking)
Economy (Surface) Letter Post 4 - 6 Weeks $5.00 (no tracking)
*due to heightened security world-wide, some packages may experience up to 1-2 weeks of delay in addition to the quoted delivery time above.*
The total would be $18.99 plus whatever shipping method you choose from above. And sorry, I dont know what the taxing policy is in Holland.
If you would like to order one, please make sure to include your shipping preference in the comments area during checkout.
Geen invoer kosten
Qua technische specs weet ik er vrij weinig af. Er komt geen handleiding bij, en het circuitje is totaal afgeschermd met krimpkous. En ik ga er niet aan zitten frutten.
Als ik de kast weer een keer open doe dan meet ik wel ff.
We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
Het heet ELS: Electro-luminescent sheet.
Kan je ff scannen of linken naar dat artikel?Op donderdag 11 juli 2002 00:21 schreef sebastius het volgende:
Er staat een heel stuk over die folie in de nieuwste Halfgeleidersgids van Elektuur. Schemaatje erbij en de fabrikant. O en er staat wel 220v op je folie, dus pas een beetje op.
Het heet ELS: Electro-luminescent sheet.
Maargoed het staat wel gaaf moet ik zeggen
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
Yep... Daar heb ik ook ff gekeken. Daar komen nog aardig wat bestellingen van mij in de nabije toekomstOp donderdag 11 juli 2002 00:33 schreef Vorlon het volgende:
Da's toch van dat indiglo folie?? Recom levert dat iig. Het enige nadeel van wat zijn leveren is dat het stuk wat je dan krijgt veel te groot is... Namelijk 4"x 6", je kan het wel op maat knippen maar je betaald natuurlijk wel.
Maargoed het staat wel gaaf moet ik zeggen
Echter is dat formaat een stuk te groot en stond er te weinig informatie om te conluderen of het geschikt was.
zie:
http://www.belastingdienst.nl/9229237/t/internet.htm
Verwijderd
/me schakelt z'n fans aan/uit met een knopje op die plek!
Het is n.l zo dat het bedrag INCLUSIEF porto kosten niet boven de€ 22,- mag uitkomen.Zit je er boven( al is het maar zeg 3 Euro cent) dan moet je btw (19%) gaan betalen.
Topic starter heeft geluk gehad, of aardige Mede tweaker Douanier
Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???
Verwijderd
Hmm, dat zuigt wel dat je bij bestellingen uit de states ook nog 's de BTW moet betalen naast de verzendkosten... Gelukkig hoef je geen douanerechten te betalen voor PC onderdelen... Jammer dat ons landje altijd een beetje achterloopt met casemod equipment & parts... Zit nu wel even te twijfelen of ik een vracht spullen in de US ga bestellen... Thnx voor de tip Turmoil!
Kan en mag ik niet. www.elektuur.nl en de tijdschrifthandel zijn je graag van dienst.Op donderdag 11 juli 2002 00:25 schreef WarMaster het volgende:
[..]
Kan je ff scannen of linken naar dat artikel?
Verwijderd
Je verlicht je casebadge er meeOp donderdag 11 juli 2002 10:05 schreef Pjotr223 het volgende:
Nou... dat is zeker wel heel erg stoer hoor... ik weet alleen niet wat je ermee zou moeten..
The devil is in the details.
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Verwijderd
http://shrimpwars.be/casetuning/guide_casebadgemod.php
Het merk kan ik zo snel niet vinden maar daar kom ik vandaag nog wel achter. Het nadeel alleen met dat modelbouwgebeuren is dat het vaak duurder is dan uit amerika te laten komen. Ik vind nog wel een link en post hem dan hier.
Ik weet dat het in iedergeval te koop is bij van Gils in Baarle Nassau want daar heb ik het gezien. Ze gebruiken het voor reklame borden.
Gevonden het is van het merk NochOp donderdag 11 juli 2002 11:22 schreef WZegers het volgende:
Ik vind nog wel een link en post hem dan hier.
http://www.noch.com/noch?0000064c0000064b0007d574000000200000762e
Ik heb zelf gezien dat ze ook blanke plaatjes hebben. En dat stukje electronica is een modulatortje. Ik dacht dat het een lage wisselspanning is met een hoge frwuentie.
Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.
Ik heb ze gemailt, had binnen een uur antwoord:Op donderdag 11 juli 2002 00:13 schreef WarMaster het volgende:
[..]
Ok. Oorspronkelijk heb ik het hier voor het eerst gezien.
Echter reageren die gasten niet op mail, en verkopen ze niet direct aan consumenten. Ook is hun site erg brak en oud. Voor zo ver ik weet zijn zij de makers.
Dear XXXX,
The EL Case Badge has been discontinued and I'm afraid I do not have any
stocks that I could sell to you.
If you are interested we do have blank non-lighted case badge kits.
Regards,
Chester Chen
MultiPlayCity
Heb zojuist naar de leverancier gevraagd, en wacht nog op antwoord.
maar ding opzich wel skon