Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Ik kan niet veel zien, de plaatjes zijn een beetje klein... Maar hoe heb je het nou opgelost met dat te grote gat?!?
Nog niet, moet nieuw plexiglas hebben vrees ik. Of de zijplaten omdraaien en in de 2e een goed gat dremelen 
Grote plaatjes komen eraan...
Grote plaatjes komen eraan...
Verwijderd
Ga zo door 
Alleen ja, dat jeje raam te groot hebt gedaan is wel dom ja. Je moet hem altijd kleiner maken dan ie werkelijk is
Alleen ja, dat jeje raam te groot hebt gedaan is wel dom ja. Je moet hem altijd kleiner maken dan ie werkelijk is
Verwijderd
zo op het eerste gezicht ziet het er goed uit, maar inderdaad, de plaatjes zijn te klein.
Ja ik dacht: je moet rekening houden met het raamrubber, dus neem ik rondom een 3 mm extra ruimte. Dat was veel te veelOp woensdag 10 juli 2002 22:38 schreef jbalk het volgende:
Ga zo door
Update website: Grote plaatjes zijn nu ook te bekijken.
Die had ik gezien ja.Op woensdag 10 juli 2002 22:48 schreef -Phantom- het volgende:
het is een begin he .. bekijk deze maar es [topic=547022]
De binnenkant moet ik inderdaad ook nog opruimen.
Bijvoorbeeld alles achter het moederbord wegwerken. Maar ronde kabels lijken me ook wel mooi. Die doorzichtige lijken me wel wat: [topic=546674]
maar zijn die er ook voor SCSI te krijgen?
Niet als je een raamrubber gebruikt.
Ja dank je willempiet, maar als je een denkfout maakt, kun je nog zo vaak en nauwkeurig meten en tekenen maar dan gaat het geheid fout...
Verwijderd
Hehehe... strax de hele club aan de CCFL's?
CCH logo's in de zijplaten e.d.
Lijkt me lollig
CCH logo's in de zijplaten e.d.
Lijkt me lollig
wel leuk gedaan! alleen details kloppen niet/ontbreken, ik zou de plaatjes wat groter doen...
(meer foto`s ook)..
enneh met een slijptol werk je die zijplaten niet af hoor! een slijptol is zo`n dremel ding waarmee jij raam uitgeslepen hebt, en dan met een diameten van 15 tot 40 CM doorsnee
[mierenneuk]nederlands voor ccfl is kkfl, geen dunne tl ;)[/mierenneuk]
(meer foto`s ook)..
enneh met een slijptol werk je die zijplaten niet af hoor! een slijptol is zo`n dremel ding waarmee jij raam uitgeslepen hebt, en dan met een diameten van 15 tot 40 CM doorsnee
[mierenneuk]nederlands voor ccfl is kkfl, geen dunne tl ;)[/mierenneuk]
je kunt rounded scsikabels krijgen bij b.v. FreezingHardware.nl of zelf je kabels rounden.GeeBee schreef op 10 juli 2002 @ 23:26:
[...]
Maar ronde kabels lijken me ook wel mooi. Die doorzichtige lijken me wel wat: [rml][ animo-check]Zilveren rounded cables[/rml]
maar zijn die er ook voor SCSI te krijgen?
dat is heel simpel.
je maakt een verdeling op de kabel waar je de kabel wilt splitsen (om de 2 of 3 aders b.v.), dan maak je tussen de aders sneetjes met een scherp mes zoals een breekmes.
dan trek je voorzichtig de ader setjes los en doe je om de losse strips die je nu hebt een stuk spiralwrap of krimpkous.
edit: ohh, en als ze perse zilver moeten zijn, kan je er ook zilverfolie omdoen ofzo.
3lmowww
Slijptol -> Schuurtol
Zo goed?
Detailfoto's lukt niet echt met mijn digitale camera (zie thumbnails)
Heb je gezien dat je alle plaatjes aan kunt klikken voor vergrotingen?
FireWurX
Dank je voor de link, is besteld.
Da CybrSrfr
Als ik lang niet gedronken heb en m'n vaste hand weer terug heb, misschien logootje frezen in de window...
Volgend idee
Glowstring komt er ook nog in.
Slijptol -> Schuurtol
Zo goed?
Detailfoto's lukt niet echt met mijn digitale camera (zie thumbnails)
Heb je gezien dat je alle plaatjes aan kunt klikken voor vergrotingen?
FireWurX
Dank je voor de link, is besteld.
Da CybrSrfr
Als ik lang niet gedronken heb en m'n vaste hand weer terug heb, misschien logootje frezen in de window...
Volgend idee
Glowstring komt er ook nog in.
Wat ik tot nu toe zie is het wel leuk; 
Wat je nog zou kunnen proberen is:
de ccfl een beetje verbergen zodat je een beetje meer
een glow effect krijgt (indirect licht) de kleur vind ik btw wel erg mooi
Tip
kabels zien te verbergen
Wat je nog zou kunnen proberen is:
de ccfl een beetje verbergen zodat je een beetje meer
een glow effect krijgt (indirect licht) de kleur vind ik btw wel erg mooi
Tip
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
Mooie mod. Thumbscrews is wel een goed id om de zijpanelen er af te halen. Ook dat handvat is wel een leuk id 
Van die ruimte in de HQ/X 08 vind ik nix van waar
Bovenin een groot gerommel met kabels van HDD en CDRom's. Maar dat vind ik 
Nice kassie hoor
Van die ruimte in de HQ/X 08 vind ik nix van waar
Nice kassie hoor
* himlims_ heeft een helemooie oplossing zelf gevonden voor dat probleem.GeeBee schreef op 10 juli 2002 @ 23:51:
Niet als je een raamrubber gebruikt.
Aanschouw binnenkort mijn very first casemod (als ik een ccfl lamp heb eerder ga ik nix posten)
Verwijderd
nice work sofar, maar een kleurtje en eventueel een tweede window zou het bijna afmaken IMO. die draden zooi is naar mijn mening vrij makkelijk aan te pakken, maak zelf een powerconnector voor je HD's en CDrom's, scheelt enorm.
/me vindt z'n eigen HX08 toch mooier...;-))
/me vindt z'n eigen HX08 toch mooier...;-))
Bumpy
Goeie tip, verloopblokje maken één molex -> 1×FDD en 5×HD, of alles doorlussen.
Gunfire
Ja duhh, dankzij jou zijkant van ¤10,--
Goeie tip, verloopblokje maken één molex -> 1×FDD en 5×HD, of alles doorlussen.
Gunfire
Ja duhh, dankzij jou zijkant van ¤10,--
HUH? waar woont jou huis?Solderen kan op zondag want het maakt geen lawaai...
Pagina: 1