Blue Orb, waar o waar

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025
waar o waar kan ik die blue orb vinden, hij staat niet in de pricewatch en verder ken ik niet veel online shops :)

plz help :)

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 22:10

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

www.plycon.com heeft ze gisteren binnengekregen. leveren alleen niet buiten US.

iemand een andere winkel ?

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• GX
niemand ?

bah :(

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Van de Plycon site:

"Plycon normally ships out domestic orders within one day after they have been placed (excluding weekends or holidays). International orders may take longer (two to three days - also excluding weekends or holidays) due to weight/postage calculations and customs requirements. "

Lijkt er toch verdacht veel op dat ze wel internationale orders aannemen?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• GX
inderdaad, ik kijk er al nu :)

Verwijderd

Bij het shipping form kun je toch alleen maar US of Canada kiezen als land...

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Bij de FAQ staat dat ze niet naar Oostbloklanden en bepaalde europeese landen zoals Portugal en Spanje verschepen. Kan verder niet zo gauw iets vinden.. misschien ff emailen of bellen die lui? Ze hebben wel leuk spul.. leuke site ook overigens ;)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

dacht ik ook, maar bestel maar eens iets. bij het volgende formulier staat:

krijg nou wat !, het staat er niet meer, stond eerst (paar dagen geleden) for now we only ship inside the usa. oid.

trouwens fedex is meestal erg duur $40-50.

heb ze maar even een mailtje gestuurd.

als het kan, heeft iemand misschien interresse om mee te bestellen (ivm transport kosten) ?

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 23:06
joh ik misschien wel, lijkt me wel wat zo'n blue orb op m'n GeForce 2, en een ander Orbje op m'n (toekomstige) Duron...

WEBN & chill (@IBKR)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ik wellicht wel. Ze hebben die YS 120mm fans.. maar er staat dat je beter een 3pin->4pin adapter kan gebruiken .. kan alleen die adapter nergens vinden op hun site?

Verwijderd

Zijn wle prijzig vinik die orbjes( 12 dollarx 2.5= 30 piek)
maar ziet er wel leuk uit (koeling valt me ook wat tegen)

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

3 pin to 4 pin adapter $3,99

kijk bij:
hardware
cables & wiring
recht onder ergens.

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 21:59
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 oktober 2000 18:55 schreef tazzman het volgende:
Ik wellicht wel. Ze hebben die YS 120mm fans.. maar er staat dat je beter een 3pin->4pin adapter kan gebruiken .. kan alleen die adapter nergens vinden op hun site?[/quote]Let er inderdaad even op dat je de 120mm fans niet rechtstreeks op je moederbord aansluit. Deze fans trekken namelijk zoveel power dat de fanheader van de meeste moederborden het begeven. Gewoon direkt op je voeding is geen probleem.

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

daarom wil hij ook die adapter

ik heb trouwens momenteel 3x 92mm sunon ventilators rechtstreeks op mijn moederbord (a7v) aangesloten. verder nergens problemen mee en krijg fan rpm te zien.

als het niet ging was het nu toch wel al mis gegaan ?, draaid al een week of 2 zo.

UPDATE:
zie net dat die 120mm wel 8 watt trekt. dat haal ik met mijn 3 92mm ventilators niet eens (3x 2.3 watt)

• GX
cosmoo, als je besteld bestel ik wel mee, want ik wil namelijk die blue orb en dat toetsenbord en een stel ronde ata 100 kabels :)
ik moet sowieso tog met iemand mee bestellen want ik heb zelf geen creditcard en ik mag er ook geen dacht ik (minderjarig)

• Martijnos
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
http://www.2cooltek.com/

Deze zaak krijgt ze binnenkort weer binnen.
Staat ook bekend als een goede zaak:http://www.resellerratings.com/
Als ze er zijn, moet je er wel snel bij zijn, want deze zaak schijnt heel goed te verkopen.

Succes!

"Choose life"

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

ze hebben ook ronde ide kabels maar wat zijn die dingen duur $31,99 oc-shop dacht ze voor fl.40,- ging verkopen ofzo.

blue orbs komen ook bij oc-shop (zie ik bij hun news) prijs staat al vast fl.40,-

• GX
40,- is tog een tientje duurder, en dat opvouw toetsenbord zie ik nu ook pas voor het eerst en ik vinnem lollig en ook bes wel handig :)

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 21:59
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>ik heb trouwens momenteel 3x 92mm sunon ventilators rechtstreeks op mijn moederbord (a7v) aangesloten. verder nergens problemen mee en krijg fan rpm te zien.

als het niet ging was het nu toch wel al mis gegaan ?, draaid al een week of 2 zo.[/quote]Je hebt van Sunon zo verschrikkelijk veel typen fans. In principe wordt overal het advies gegeven om ze niet rechtstreeks op het moederbord aan te sluiten als ze de 2 Watt overschrijden. Het kan de headers beschadigen.

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

kreeg net een mailtje van plycon :

Hi,

I'm sorry but we're still not able to accept international orders at this time.

Tony Harrell
Plycon

:( :(
is niet echt duidelijk op hun website aangegeven vind ik.

• GX
jammer, ff ze mailen wanneer ze het weer wel doen zodat we met een boel tweakers wat kunnen orderen :) (ik moet en zal die blue orb en tbord hebben)

Verwijderd

OC-shop krijgt de Blue Orb ook een dezer dagen binnen. Mail ze ff voor de exacte datum.

• GX
sja, ik zag het bij het nieuws staan, tis een tientje duurder, maar natuurlijk minder verzendkosten

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

oc-shop vraagt fl.25,- voor verzendkosten. bij Coolerguys (in VS) betaal ik minder dan $10 dus echt veel goedkoper is het niet. levertijd scheelt ook niet zo veel. Coolerguys is meestal 7 dagen. oc-shop zegt iets van 4-5 dagen geloof ik.

het kan alleen in amerika heel duur worden $50,- weet ook niet waardoor dat komt.

vreemd dat er nog geen reactie is van oc-shop eigenlijk. ik heb ze maar even een mailtje gestuurd.

Verwijderd

internationale belastingen ofzo, daar wordt het bestellen in de USA duur van.

Laat, als je iets besteld in de USA, op de verpakking zetten dat het een Free Sample is. Dan worden deze "belastingen" niet berekend.

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

al een paar keer iets besteld bij coolerguys en nog geen belasting hoeven betalen of invoerrechten. kans is er natuurlijk wel.

kan je een online winkel oid vragen om zoiets op de doos te zetten ?

Verwijderd

Yep dat kan je vragen of ze het doen is een tweede. Bij Mushkin doen ze het in ieder geval wel voor je.
Pagina: 1