Ik heb een kleine site gemaakt met wat foto's, info en een verhaaltje over mijn PC
kunnen jullie mij zegge wat jullie van de PC en/of site vinden
kunnen jullie mij zegge wat jullie van de PC en/of site vinden
I love watercooling
Heb je het dan over de site of over de kastOp woensdag 10 juli 2002 22:18 schreef Jalla het volgende:
intro is mooi maar de kleuren combo is iets te saai
LOLOp woensdag 10 juli 2002 22:18 schreef ADMINX het volgende:
www.watbenjedan.com
Verwijderd
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Verwijderd
Now we're talkingOp woensdag 10 juli 2002 22:28 schreef -Phantom- het volgende:
de drives komen uit mijn pa's nieuwe dell dussss .. maar ik ben wel van plan de case zwart te spuiten.
Verwijderd
Verwijderd
waar ik hem gekocht heb noemen ze hem : Midi Tower ATX WTY400 300WOp woensdag 10 juli 2002 22:36 schreef Virus3000 het volgende:
weet er iemand welke kast dat is?????
ik heb zo-en kast ook (exact dezelfde) maar weet de exacte naam der niet van...
kan iemand me daarmee helpe?
Dat kan natuurlijk ook, maar als ik eerlijk moet zijn, zou ik het dan blauw laten. Zwart grijs lijkt me iets te saai worden, maar dat is mijn mening...Op woensdag 10 juli 2002 22:35 schreef -Phantom- het volgende:
[..]
daarom ga ik de nu blauwe delen zwart spuiten
Verwijderd
uhm al mijn geld zit al in de PC .... misschien achter een half jaartje ofzo.Op donderdag 11 juli 2002 00:17 schreef anaconda het volgende:
Toffe cm.....
Toffe specs.., ongeveer net zoiets als ik heb![]()
Alleen raad ik je wel aan een monitor te nemen die 2048*1536 aankan, je kan met die specs namelijk veel dingen die beperkt worden door die 17"....
Verwijderd
wat een domme opmerkingOp woensdag 10 juli 2002 22:18 schreef ADMINX het volgende:
www.watbenjedan.com
och ja ieder zijn eigen mening he .... misschien kan ie het beterOp donderdag 11 juli 2002 20:13 schreef collission het volgende:
[..]
wat een domme opmerking![]()
![]()
Ok , ik ben nu al 2 weken met m`n eigen mod bezig en niog lang niet klaarOp vrijdag 12 juli 2002 15:09 schreef -Phantom- het volgende:
Als jullie het zo goed kunnen ... laat maar es zien !!
Verwijderd
Verwijderd
die deuken zijn niet optelossen met nog een lak laag ... zitten al 4 lagen op. En die kras is de beschadiging van de grondlak (die er al op zat ) er zitten er nog een paar maar die zie je op de foto niet. Ik had gehoopt dat het niet zo opviel.Op vrijdag 12 juli 2002 18:38 schreef fuxxe het volgende:
je moet hem nog 1 keer spuiten
want het lijkt wel een wolken veld en het lijkt dat er 2 deukjes in je kast zitten
verder wel cool gedaan
pix van de deukjes en de kras