Toon posts:

Constante HD activiteit onder XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik XP op heb gestart, en even later ook Edonkey, is alles OK. Na de hashing van de bestanden onder e-donkey stopt dan ook de HD activiteit. Aleen na iets van 10 minuten gaat mijn HD als een gek tekeer. Eerst dacht ik dat XP een backup aan het maken was of aan het defragmenteren. Had mijn pc dus aan laten staan, maar nu 9 uur later is ie nog steeds bezig. Ik kan niet zien wat hij precies doet, omdat heel explorer niet reageert. Het geheugen gebruik van explorer varieert ook van 30 tot 350 mb. Iemand een idee wat dat ding nou aan het doen is?

Specs: Athlon 950, 512 MB ram, IBM HD 30 Gig, Maxtor 60 GIG, en verder gewoon gebruikelijke gedoe, 2 netwerk kaartjes, tv kaart, sb live, Geforce DDR.

• _HugoBoss_
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-02 11:43
Kweetniet wat voor internetverbinding je hebt, maar als half edonkey met 5 MB/sec bestanden van je harddisk aan het halen is, dan weet ik wel wat er aan de hand is :)

Whatever..

Verwijderd

Topicstarter
haha,nee helaas is dat het niet. Heb gewoon ADSL. Dus max 15 kb/s. Dat kan het niet zijn. Maar het is zo erg dat ik ook niet meer in mijn programs kan komen zodat ik andere programma's kan starten. Programma's die al runnen kan ik wel gebruiken. Explorer.exe gebruikt dus zeg maar alle kracht voor dat gekloot op de HD

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Is die explorer.exe geen spyware?

http://www.cexx.org/dlder.htm

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Xtremer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-02 19:39
adls en dan mar 15 kb per seconde

Ik haal met UL met the basic ongeveer 20 tot 25

Verwijderd

Topicstarter
mag je mij vertellen hoe jij 20 tot 25 haalt. Want bij mijn weten heb je 128 kbit upstream. 128 / 9 (!) ja negen (8 + 1 controle bit) = 14.2 kb/s. Maar je zal wel met software compressie die 20 halen.

Maar ik dwaal af. Heeft echt niemand een idee. Het is ook geen spy ware
Pagina: 1