Samsung SyncMaster 171s, geen biosbeeld

Pagina: 1
Acties:

• jogiebeer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-03-2025

jogiebeer

Fencing is fun,

Topicstarter
Mijn Samsung SyncMaster 171s toont niet de bios van mijn pc. Videokaart is een Creative 3d blaster 4 4200. Verdere spec zie beneden.
Weet iemand wat de oorzaak hiervan is?

Jogies Specs or Jogies my tweaks specs

• jogiebeer

jogiebeer

Fencing is fun,

Topicstarter
Weet niemand hier iets van? Jammer

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 11:01
Wat bedoel je nou precies?

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op woensdag 10 juli 2002 21:45 schreef jogiebeer het volgende:
Mijn Samsung SyncMaster 171s toont niet de bios van mijn pc. Videokaart is een Creative 3d blaster 4 4200. Verdere spec zie beneden.
Weet iemand wat de oorzaak hiervan is?
Je bedoelt dat tijdens het opstarten je je bios niet te zien krijgt? :?

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• jogiebeer

jogiebeer

Fencing is fun,

Topicstarter
Op vrijdag 12 juli 2002 12:54 schreef Scipionyx het volgende:

[..]

Je bedoelt dat tijdens het opstarten je je bios niet te zien krijgt? :?
Klopt, het eerste wat ik te zien krijg is het keuze menu van besturingssystemen. Op een Iilyama scherm zie ik wel de bios

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:06
misschien duurt t wat langer voordat op die samsung t beeld verschijnt.

• jogiebeer

jogiebeer

Fencing is fun,

Topicstarter
Zou kunnen, ik heb em net op een andere pc aangesloten en daar zie ik het laatste schermpje van de bios voorbij komen. Is wel een langzamere machine. Scherm doet het verder ook goed.

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:06
dus t duurt gewoon langer voor dat scherm om t beeld weer te geven zeg maar... ik heb zelf een samsung 753s en die heeft dat "probleem" niet d8 ik (start van een andere monitor op)

• jogiebeer

jogiebeer

Fencing is fun,

Topicstarter
Maakt trouwens niet uit wanneer ik scherm aanzet, ruim voor dat de pc opstart of gelijkertijd, ook bij resetten, restarts geen biosscherm, dus al ik in de bios moet zijn moet ik willekeurig del toets drukken en maar hopen dat de bios opent. Niet erg handig

Verwijderd

Dat heb ik ook. Bij mij ligt het niet aan de monitor maar aan het moederbord. Die lijkt wel een andere volgorde aan te houden met posten. Volgens mij doet Žie de videokaart als laatste of zo. Het eerste wat ik zie is de bios van de Highpoint raid controller.

• jogiebeer

jogiebeer

Fencing is fun,

Topicstarter
Is dat aan te passen?

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Croga

The Unreasonable Man

heh... zet gewoon dat stukje van de geheugentest aan, dat ie dat langer test....

Iets van "Quick power on" uitzetten :) Dan krijg je meer van de post te zien.....

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Eh ja ram gewoon op F1 of DEL de hele tijd zodat je je bios ingaat, dan krijg je hem vast wel te zien. Lijkt me meer dat quick boot gewoon enabled is.
Je zegt dat op een Iiyama het bios wel te zien is, maar op een andere pc. Das niet zo'n goeie vergelijking denk ik, op mijn Iiyama is mijn bios ook te zien, maar dat heeft niet zoveel met jouw samsung monitor te maken denk ik..........

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• jogiebeer

jogiebeer

Fencing is fun,

Topicstarter
Op maandag 15 juli 2002 13:25 schreef RubZie het volgende:
Eh ja ram gewoon op F1 of DEL de hele tijd zodat je je bios ingaat, dan krijg je hem vast wel te zien. Lijkt me meer dat quick boot gewoon enabled is.
Je zegt dat op een Iiyama het bios wel te zien is, maar op een andere pc. Das niet zo'n goeie vergelijking denk ik, op mijn Iiyama is mijn bios ook te zien, maar dat heeft niet zoveel met jouw samsung monitor te maken denk ik..........
Nou ik heb de Samsung op een andere machine gezet, nog steeds geen bios en de Iilyama op de machine waarop de Samsung normaal zit. De iilyama toont dan wel de bios van zowel de videokaart als de machine en de Samsung doet het op beide machine niet.
Inderdaad als ik in de bios wil ram ik dus op de del knop en dan begint de machine vanzelf te piepen en zie je bios wel van binnen. Zal dus wel aan type scherm liggen of zo ...

Pagina: 1