Toon posts:

6LTM2 mainboard

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een p2 300,
het prob is
dat die geen 40 GB hd ziet dus ik dacht.. f flashe die hap en dan zal die vast wel zien.

maar, als k bios update d/l van website.. http://www.chaintech.com.tw en probeer te flashe
krijg ik een error : unknown flash type.. ook als ik de bios versie er voor gebruik
iemand id ?
moet ik een oudere awdflash gebruiken?

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:05

Killjoy

Klingon lawn products

Zou gewoon moeten werken; ik heb dezelfde flash gebruikt voor mijn 6LTM2.

Ik hoop voor je dat je na deze flash die 40 GB aan kunt spreken. Ik kan je namelijk wel vertellen dat 60 GB schijven ook na flashen niet ondersteund worden op de 6LTM2 (wel op de 6LTM, waarvan ik ook een exemplaar heb, maar dat terzijde)

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

• LordHuberti
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:50

LordHuberti

Help?

Ik heb ook zoon plank, je moet zorgen dat je het flash progje dat op de bijgeleverde cd staat gebruikt, de nieuwe versies van de website werken niet altijd goed.
Ik had ook problemen met de 40 gig limiet, ik heb toen een mailtje naar chaintech gestuurd en kreeg een week later een bios die wel tot en met 60gig ondersteude

.........

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:58

4POX

Everybody is wired

Als je NT5 of XP op een andere harddisk heb staan dan kun je in het bios instellen dat die op het kanaal waar je 40 giga aanhangt niet gaat zoeken naar een harddisk (functie: none). En dat NT5 of XP de harddisk voor je installeerd. Op die manier kun je toch een moderne harddisk op een ouwe plank gebruiken..

* 4POX mag komende weken 16 chaintech 6ltm2 borden oplappen voor een nieuwe schooljaar :D

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Topicstarter
aaah

ken iemand mij die bios sture die wel 40 GB ondersteund ?

plpzlzplzp :P

nasher@sylph.be
en nee ik ben geen belg

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Op donderdag 11 juli 2002 10:15 schreef nasher het volgende:
aaah

ken iemand mij die bios sture die wel 40 GB ondersteund ?

plpzlzplzp :P

nasher@sylph.be
en nee ik ben geen belg
Dacht dat chainpech een speciaal flash tooltje voor had als je deze melding kreeg, weet het wel zeker!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
neh dat flashe werkt nu wel :)

f zitte piele ensow
maar, hij pakt geef 40 gig wel 30, maar het probleem is,
ik heb in me athlon RAID0 2*30 gig dan zou ik daar 1 van kunnen doen, en dan 2 nieuwe kopen

maar, wat zoude jullie doen kwa prijs enso. (uiteraard maxtor Liquid Bearing)
2*40
2*60
2*80

of misschien een heeel ander idee ?

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb vandaag een nieuwe 60GB Maxtor HDD gekocht en 'm geprobeerd te laten detecteren door m'n Chaintech 6LTM2 bord. Geen succes. Na een update te hebben gedownload gaat 'ie tot 30GB.

Ik zag net iemand hier posten over een update die dat wel mogelijk maakt. Daar ben ik ook wel in geinteresseerd, vandaar deze kleine topic-kick!

Als je de gelukkige bezitter bent van dat begeerde stukje software kun je 'm dan ff mailen? :)
Ook andere oplossingen om het probleem te omzeilen zijn meer dan welkom! B.v.d.!

p.s: mijn eerste post hier op GoT! Aangenaam..
Pagina: 1