Over isdn moet je zoiezo niet gaan denken, want er bestaan geen stabiele flatfee providers op euronet en demon na dan, maar die zijn 200€ per maand.
Je kan wel gaan denken over One-tel 50 of 100 uur pakket, het enigste nadeel vind ik van: "Waarom zou je het doen als adsl beschikbaar is ?". Er is namelijk de afgelopen paar jaar zoveel geklooi qua flat-fee providers geweest en daarom heb ik totaal mijn vertrouwen erin kwijt geraakt ben.
Maar goed met 1 a 1,5 uur is het net rendabel om adsl te nemen, want als je dat heb ga je namelijk ook meer zitten.
Er bestaan dus in nederland 4 adsl boeren.
Kpn (Onder de handelsnaam Mxstream)
Bbned
Versatel
Babyxl
De laatste 2 hebben de minste dekking, dus de kans dat die bij jou in de regio zitten is klein.
Een adsl boer heeft weer een aantal providers die de aansluiting regelen met internet.
Voor mxstream zijn dat oa.
Xs4all
Planet
Hccnet
... etc.
Mxstream heeft een groot dekkings gebied, dus daar zou je eens kunnen gaan kijken. Mxstream basic kost 50 euro per maand en dan heb je nog een snelle download ook. Je heb ook nog een fast variant, maar met 1 - 1,5 uur per dag is dat niet echt rendabel.
Dan heb je Bbned die heeft ook een groot dekkings gebied, maar helaas zijn bij bbned providers de aansluitkosten over het algemeen wat hoger.
Bbned heeft als providers oa.
Cistron
Luna
Eweka.
... etc.
Ik denk dat het voor jou niet waard is om bbned te nemen vanwege de hoge aansluit kosten. Als voordeel heeft bbned wel dat ze een pakket leveren waar de maximale theoretische snelheid kan worden gehaald. Echter zijn de maandelijkse kosten hiervan zo hoog dat het voor jou totaal niet rendabel is.