Waar haal ik een radiator....

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 09:00
die goedkoop is (+- 50 gulden) en die ik voor mijn waterkoel compy kan gebruiken? Bij ned-cool hadden ze er wel een, maar die is veelste duur.

Y'24

Verwijderd

autosloperij!!!

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Of een bromfietssloper, in Geldrop zit er een ( Spaarpot ), misschien dat die nog wel een kleine 70 cc waterkoeling radiateur heeft liggen van een Vespa. ( ideaal met wat fantasie )

Die-hard Brexiteer

• RvV
ok, ff een autosloop zoeken...en anders een brommer/fiets zaak.

Y'24

• RvV
Ik ben net bij een fietsen/brommerzaak geweest, maar die hadden geen oude liggen. En een nieuwe moest al snel 300-400 gulden kosten :(

Y'24

• KingNothing
Wat ga je dan ook bij een zaak doen? Bij een sloper moet je zijn en niet te beroerd zijn om wat rond te kijken ook eventueel buiten je regio. Zoekt en gij zult vinden!

Die-hard Brexiteer

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 04-09 14:14
Hebben ze bij de oc-shop niets??

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• RvV
Volgens mij NOG niets bij de oc-shop. Staan sloperijen trouwens in de goudengids?

Y'24

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
als je even de moeite neemt om te kijken met je luie reet.. :)

• Denhomer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2025

Denhomer

Doh !

www.3dcool.com
47$ of zo
is goeie shop

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Ik wil er wel een paar halen bij de sloop.

Herman
www.waterkoeling.nl

• RvV
Ergens bij mij in de omgeving schijnt wel een sloop te zitten. Misschien ga ik er volgende week wel heen met de fiets. 30Km fietsen is een eind, maar ik heb het er wel voor over.

Y'24

• KingNothing
Waterpomp haal je gewoon bij je lokale dieren/vis winkel. Huis tuin en keukenventilator tegen je radiator laten blazen. Koelblok kopen of zelf maken.

Die-hard Brexiteer

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Sjonge jonge, wat ben jij ongelofelijk lui zeg! :<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Volgens mij NOG niets bij de oc-shop. Staan sloperijen trouwens in de goudengids?[/quote]How about "effe zelf kijken". Gaat nog sneller ook. Die brommer radiatoren schijnen wel goed te zijn, maar ik vind ze niet zo handzaam en handig als die van senfu die ik nu heb. OK, het kost wat, maar het werkt wel uitstekend. <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Waterpomp haal je gewoon bij je lokale dieren/vis winkel. Huis tuin en keukenventilator tegen je radiator laten blazen. Koelblok kopen of zelf maken.[/quote]Op het idee van je ventilator na klopt dit helemaal. Ik vind het erg stom om een gewone ventilator tegen een radiator aan te laten blazen, liever een standaard 80 of 120mm fan op 7/12 volt. Lekker stil en het tocht dan niet zo langs je heen.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1