Waarom hebben jullie(de crew
) W&L gekozen als enige GC-forum dat voor iedereen meteen zichtbaar is?
Omdat de wetenschap nauw samenwerkt met computers.
Omdat er anders niemand komt. Vonden we zo lullig voor die modjes daar
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
En jij vond W&L zeker zo leuk dat je maar meteen HGM Softe Goederen bent geworden.Op woensdag 10 juli 2002 21:10 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Vind jij W&L geen leuk forum dan
neej, WOS is l33terderOp woensdag 10 juli 2002 21:12 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
En jij vond W&L zeker zo leuk dat je maar meteen HGM Softe Goederen bent geworden.![]()
Als je jouw icoontje in 1024*768 ofzo post dan maken we je W&L-modOp woensdag 10 juli 2002 21:12 schreef X het volgende:
Willen de modjes hier een groot W&L afkraak topic van maken ofzo?![]()
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Omdat daar toch een bepaald nivo voor verwacht/nodig is
W&L posts tellen dacht ik als techposts
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
1.Dat wil ik helemaal niet worden.Op woensdag 10 juli 2002 21:15 schreef Exirion het volgende:
[..]
Als je jouw icoontje in 1024*768 ofzo post dan maken we je W&L-mod
2.Ik heb je al teruggemaild dat ik die niet heb.
Eindelijk iemand die het wel weetOp woensdag 10 juli 2002 21:17 schreef Kez het volgende:
Omdat daar toch een bepaald nivo voor verwacht/nodig is
Maar voor SG is toch ook een bepaald niveau verwacht, en als je bijv. filosoof bent, en je weet niks van computers af, dan hoor je hier toch niet thuis, maar dan krijg je wel heel veel 'techposts'Op woensdag 10 juli 2002 21:18 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het wel weet
Ja, belachelijk he. Snap er ook nooit wat vanOp woensdag 10 juli 2002 21:20 schreef X het volgende:
en als je bijv. filosoof bent, en je weet niks van computers af, dan hoor je hier toch niet thuis, maar dan krijg je wel heel veel 'techposts'
Verwijderd
lolOp woensdag 10 juli 2002 21:09 schreef Exirion het volgende:
Goed heOp woensdag 10 juli 2002 21:18 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het wel weet
of heb ik nu de pret verpest

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Nee, dan komt Exirion meestal langs en maakt weer een grappige(loze) opmerkingOp woensdag 10 juli 2002 21:29 schreef Kez het volgende:
[..]
of heb ik nu de pret verpest![]()
![]()
Op woensdag 10 juli 2002 21:17 schreef X het volgende:
[..]
2.Ik heb je al teruggemaild dat ik die niet heb.

Doe het dan goed prutser.Op woensdag 10 juli 2002 21:32 schreef BreadFan het volgende:
[..]
![]()

Misschien omdat de modjes in W&L als zo goed ervaren worden dat niemand het kwaad ervan inziet om het open te houden voor de meute. Iedereen vertrouwd volledig op ons (Captain Proton, Morgoth, LD en ik) om het forum netjes te houden. In tegenstelling tot iets als HK
.
Zou ik dan maar het verlossende antwoord geven? Omdat SG door constant zichtbaar te zijn een merkbaar lager niveau heeft en duidelijk de verkeerde soort user aantrekt. Bij de huiskamer is dat ook zo, maar dat is ook meer een extra'tje voor de vast postende usert hierzo.
W&L trekt dus niet het verkeerd soort users aan...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Heb je nu je zin Exirion ?Op woensdag 10 juli 2002 21:35 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Doe het dan goed prutser.
[afbeelding]
Mooi niet, nu mag ik mod worden.Op woensdag 10 juli 2002 21:37 schreef X het volgende:
Heb je nu je zin Exirion ?
*dankt*Op woensdag 10 juli 2002 21:37 schreef JvS het volgende:
Zou ik dan maar het verlossende antwoord geven? Omdat SG door constant zichtbaar te zijn een merkbaar lager niveau heeft en duidelijk de verkeerde soort user aantrekt. Bij de huiskamer is dat ook zo, maar dat is ook meer een extra'tje voor de vast postende usert hierzo.
Verwijderd
Op W&L wordt zo uitstekend gemod dat de rest van GoT, groen van afgunst, heeft besloten ons bloot te stellen aan de ergste newbies die GoT te bieden heeft. Tot zover zonder succes, wij slagen er ondanks deze stortvloed van stoute usertjes in op W&L een verder ongeëvenaard niveau te handhaven. En dat kunnen sommige collega's nu eenmaal niet hebben en daarom proberen ze W&L zoveel als ze kunnen de grond in te boren
Samengevat dus: GoT mag een voorbeeld aan W&L (en de W&L-ers) nemen.Op woensdag 10 juli 2002 21:39 schreef Captain Proton het volgende:
Op W&L wordt zo uitstekend gemod dat de rest van GoT, groen van afgunst, heeft besloten ons bloot te stellen aan de ergste newbies die GoT te bieden heeft. Tot zover zonder succes, wij slagen er ondanks deze stortvloed van stoute usertjes in op W&L een verder ongeëvenaard niveau te handhaven. En dat kunnen sommige collega's nu eenmaal niet hebben en daarom proberen ze W&L zoveel als ze kunnen de grond in te boren
Ok. genoeg opgeschept.
Van W&L ja, doe maar!Op woensdag 10 juli 2002 21:38 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Mooi niet, nu mag ik mod worden.
Je bedoelt dat W&L open is omdat er zo enorm veel modjes zitten dat het te allen tijden binnen de perken valt te houden?Op woensdag 10 juli 2002 21:39 schreef Captain Proton het volgende:
*knip*
4 modjes, 3 active topicsOp woensdag 10 juli 2002 22:16 schreef Jesse het volgende:
[..]
Je bedoelt dat W&L open is omdat er zo enorm veel modjes zitten dat het te allen tijden binnen de perken valt te houden?
Daar zijn jullie, de users, verantwoordelijk voor hoorOp woensdag 10 juli 2002 22:29 schreef X het volgende:
[..]
4 modjes, 3 active topics![]()
![]()
Verwijderd
Dat is de mening van CP, omdat hij nog nooit in NOS/PNS/P&W is geweestOp woensdag 10 juli 2002 21:39 schreef Captain Proton het volgende:
Toch wat beter naar die enquetes kijken
Nelske bedoelt: Het lukt hem best om NOS schoon te houden zonder dat er een rij slotjes zoals in V&B onderin staat.Op donderdag 11 juli 2002 02:07 schreef Nelske het volgende:
[..]
Dat is de mening van CP, omdat hij nog nooit in NOS/PNS/P&W is geweest![]()
Toch wat beter naar die enquetes kijken![]()
Da's omdat de crew daar anders geen tech posts zou hebbenOp donderdag 11 juli 2002 12:19 schreef X het volgende:
Maar nu vraag ik me wel af waarom posts in W&L meetellen als techposts
Verwijderd
/me Proton zet arrogantie-subroutines aan
Maar ach, wat is nu een linuxprobleempje als je het ook over werkelijk belangrijke zaken, zoals fundamentele natuurkunde of levensbeschouwelijke zaken, kunt hebben?
Moet zeggen dat ik na wat zoeken op NOS al heel wat Linux-probleempjes heb kunnen oplossen... Van alle computerfora kom ik het meest op NOS, hoewel SP ook wel interessant is vanwege de roleplay threadDat is de mening van CP, omdat hij nog nooit in NOS/PNS/P&W is geweest
Maar ach, wat is nu een linuxprobleempje als je het ook over werkelijk belangrijke zaken, zoals fundamentele natuurkunde of levensbeschouwelijke zaken, kunt hebben?
Dat had ie gewild... Maar geen enkel forum over zoiets onbelangrijks als een computer kan natuurlijk ooit het niveau halen van W&L, waar gediscussieerd wordt over die dingen die in het leven WEL belangrijk zijnNelske bedoelt: Het lukt hem best om NOS schoon te houden zonder dat er een rij slotjes zoals in V&B onderin staat. (En uiteraard is het niveau aanzienlijk hoger als in W&L )
Dat lijkt me duidelijk... Iemand die zo intelligent is dat ie het voor elkaar krijgt op W&L in discussies mee te doen (wat slechts voor weinigen weggelegd is), is voor GoT zeer waardevol en krijgt daarom net zoals het gewone volk, de computerforaposters, het recht om in de private fora te komen. W&L-posters heersen gewoonMaar nu vraag ik me wel af waarom posts in W&L meetellen als techposts
Dan kan je die vraag over die sluis wel op slot gooien. Ga een keer aan PN&S snuffelen ofzo. Misschien kunnen ze daar de capaciteiten van jouw machtige brein nog gebruiken.Op donderdag 11 juli 2002 13:09 schreef Captain Proton het volgende:
Dat lijkt me duidelijk... Iemand die zo intelligent is dat ie het voor elkaar krijgt op W&L in discussies mee te doen (wat slechts voor weinigen weggelegd is), *knip* W&L-posters heersen gewoon
* Jesse snapt min of meer geen ene niks van netwerken
Ik had anders pas een vraag in PNS die niet echt goed beantwoord werd hoor. Vervolgens moest ik het zelf (ik = systeembeheerder (bijbaan)) uitzoeken. Wat nou hoog niveau?Op donderdag 11 juli 2002 13:25 schreef Jesse het volgende:
[..]
Dan kan je die vraag over die sluis wel op slot gooien. Ga een keer aan PN&S snuffelen ofzo. Misschien kunnen ze daar de capaciteiten van jouw machtige brein nog gebruiken.(NOFI tegen de PN&S-crew)
* Jesse snapt min of meer geen ene niks van netwerken
Pas was er een top 100 van grootste posters (dus posters met de gemiddeld grootste posts). Bovenaan stonden de DPC stats-posters, maar daarna volgden bijna alleen maar W&L-ers.
Aaahh, Jij met >1000 posts moet toch weten dat je eerst zelf moet uitzoeken en dan pas vragen?Op donderdag 11 juli 2002 13:39 schreef ChristiaanVerwijs het volgende:
[..]
Ik had anders pas een vraag in PNS die niet echt goed beantwoord werd hoor. Vervolgens moest ik het zelf (ik = systeembeheerder (bijbaan)) uitzoeken. Wat nou hoog niveau?
Pas was er een top 100 van grootste posters (dus posters met de gemiddeld grootste posts). Bovenaan stonden de DPC stats-posters, maar daarna volgden bijna alleen maar W&L-ers.
Grootste aantal posts? Hm. waar kan ik die vinden? Wat bedoel je met W&L-ers? Als goed GoTter ben je niet alleen op een non-tech forum actief? Toch?
Dit vind ik wel een heel klein beetje niet echt netjes om zo neer te zetten...Op donderdag 11 juli 2002 13:39 schreef ChristiaanVerwijs het volgende:
[..]
Ik had anders pas een vraag in PNS die niet echt goed beantwoord werd hoor. Vervolgens moest ik het zelf (ik = systeembeheerder (bijbaan)) uitzoeken. Wat nou hoog niveau?
Je komt nu over als een user die een probleem neerzet, niet binnen 3 uur geholpen is en dan reageert met "nou waar blijven jullie nou? Jullie waren toch van die slimme nerds? Laat maar lekker zitten"...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Yo, de echte serieuze vragen die ik heb gepost zijn ongeveer zo goed als onbeantwoord gebleven. Voor mijn persoonlijk meest vage klachten waar ik antwoord op wil weten ga ik iig niet op GoT de moeite meer voor doen. Ik krijg toch geen antwoord.Op donderdag 11 juli 2002 13:59 schreef JvS het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een heel klein beetje niet echt netjes om zo neer te zetten...
Je komt nu over als een user die een probleem neerzet, niet binnen 3 uur geholpen is en dan reageert met "nou waar blijven jullie nou? Jullie waren toch van die slimme nerds? Laat maar lekker zitten"...
De antwoorden zijn altijd afhankelijk van het subforum: breedgeorienteerde fora als die van de hardware geven alleen oppervlakkige antwoorden (uitzonderingen voorbehouden) en diep georienteerde fora zoals P&W geven alleen diepe antwoorden maar daarvoor moet je zelf eerst diep ingewerkt zijn om een vraag daar te 'mogen' stellen.
Tja, da's een probleem waar gevorderde gebruikers met voor hun gevorderde problemen mee zitten. Kan GoT niet veel aan doen natuurlijk, maar toch ....
[disclaimer]Voorbeeld vage vraag nu:
• Mijn nieuwe RAID 1 (mirror) doet het wel maar creeert alleen gecorrupte data.... hoe kan dat?
• XP HD start op met een WinME foutmelding die weergeeft niet goed afgesloten te zijn. HD is onder windows vervolgens niet meer toegankelijk (in andere PC zegt Partition magic 7.0 dat het een ongeformateerde HD is). Via MS-DOS kan ik echter alle data terugwinnen ........
• , mijn baas heeft nu hetzelfde probleem. En die heeft win98
Juist.... Lekker interessantOp donderdag 11 juli 2002 13:39 schreef ChristiaanVerwijs het volgende:

Denk je zelf niet dat dat nogal afhankelijk is per sub-fora en onderwerp. Bij een forum die veel vragen te verwerken krijgt ( bijv /14 ) kan je veel tekst typen, maar het is vaak nogal specefiek. In W&L is het vaak veel 'vager' waardoor het meer ruimte open laat aan open deuren, sub-stellingen ed ed.
[edit]Ik zie nu pas dat dit hele topic nogal lacherig is
Verwijderd
inkoppertjeOp woensdag 10 juli 2002 21:09 schreef Exirion het volgende:
W&L moeten ze gewoon dichtgooien 
Ellenlange topics vol met oeverloos geblaat over vage onderwerpen die maar een select groepje boeit omdat die blijkbaar niks beter te doen hebben. En na 12 pagina's vol geblaat komt er vaak nog niks nuttigs uit ook niet..
sluiten dus die hap
Ellenlange topics vol met oeverloos geblaat over vage onderwerpen die maar een select groepje boeit omdat die blijkbaar niks beter te doen hebben. En na 12 pagina's vol geblaat komt er vaak nog niks nuttigs uit ook niet..
sluiten dus die hap
Let op: nou voelen ze zich te goed om te reagerenOp donderdag 11 juli 2002 15:58 schreef Juggernaut het volgende:
*knip*
sluiten dus die hap![]()
Verwijderd
Welnee, dat zou kinderachtig zijn, en daar staan wij mijlenver boven. We staan natuurlijk ook mijlenver boven al die mensen die hier met hun reacties blijk geven dat ze de problemen die op W&L besproken worden, niet kunnen begrijpen
Ja, dingen zoals: ik heb een piep in mijn oor als ik uit de disco kom, hoe kan dat nou komenOp donderdag 11 juli 2002 17:45 schreef Captain Proton het volgende:
Welnee, dat zou kinderachtig zijn, en daar staan wij mijlenver boven. We staan natuurlijk ook mijlenver boven al die mensen die hier met hun reacties blijk geven dat ze de problemen die op W&L besproken worden, niet kunnen begrijpen
Ik denk dat wij de hele achterliggende gedachte missenOp donderdag 11 juli 2002 17:51 schreef X het volgende:
[..]
Ja, dingen zoals: ik heb een piep in mijn oor als ik uit de disco kom, hoe kan dat nou komen![]()
url: [topic=125755/1/50] (nofi)
't zou me verbazen als je weet hoeveel een mijl precies is.Op donderdag 11 juli 2002 17:45 schreef Captain Proton het volgende:
Alle W&L'ers doen een beetje uit de hoogte en arrogant:
Volgens mij zitten ze allemaal gewoon met een kloon de hele dag in de HK op te scheppen over hoeveel breezersletjes ze al gene*kt hebben (nofi)Welnee, dat zou kinderachtig zijn, en daar staan wij mijlenver boven.
landmijlen of zeemijlenOp donderdag 11 juli 2002 18:09 schreef Ecteinascidin het volgende:
[..]
't zou me verbazen als je weet hoeveel een mijl precies is.
Een zeemijl is 1,852 km.Op donderdag 11 juli 2002 18:57 schreef Juggernaut het volgende:
[..]
landmijlen of zeemijlen![]()
Mag ik nu W&L helpcrew in me ondertitel zetten
Kweet niet echt of ze die nodig hebben, ze regelen alles zooo goedOp donderdag 11 juli 2002 19:07 schreef Jesse het volgende:
[..]
Een zeemijl is 1,852 km.
Mag ik nu W&L helpcrew in me ondertitel zetten

sorry voor deze late kick, maar ik zou toch nog wel eens willen weten waarom W&L posts als techposts meetellen, want er zijn genoeg mensen die zo in W&L mee kunnen blaten maar niks van computers afweten en dus hier niet thuishoren>
Iemand een antwoord ?
Iemand een antwoord ?
Dat lijkt me wel duidelijk.Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 10:24:
sorry voor deze late kick, maar ik zou toch nog wel eens willen weten waarom W&L posts als techposts meetellen, want er zijn genoeg mensen die zo in W&L mee kunnen blaten maar niks van computers afweten en dus hier niet thuishoren>
Iemand een antwoord ?
De discussie in W&L zijn op een dergelijk hoog niveau dat daar gewoon techposts aan gegeven worden.
En ik vind dat als je zegt mensen die niks van computers weten hier niet thuis horen een beetje discriminatie, want hoe schat jij in hoeveel iemand weet van computers ??
Wat dacht je van: aan zijn echte techposts, en ik heb het hier er niet over hoe ik kan zien dat iemand hier thuishoort, maar je hoort hier denk ik toch niet echt thuis als je alleen maar in W&L post. BTW het gaat er niet om of het een hoog niveau is of niet, maar het moet ten eerste computerrelated zijn, als het dat niet is vind ik dat je dan geen techposts verdient.[Airwolf] schreef op 19 augustus 2002 @ 10:52:
[...]
Dat lijkt me wel duidelijk.
De discussie in W&L zijn op een dergelijk hoog niveau dat daar gewoon techposts aan gegeven worden.
En ik vind dat als je zegt mensen die niks van computers weten hier niet thuis horen een beetje discriminatie, want hoe schat jij in hoeveel iemand weet van computers ??
maar ik wil het helemaal niet met geiten doenChristiaanVerwijs schreef op 10 juli 2002 @ 21:43:
[...]
Samengevat dus: GoT mag een voorbeeld aan W&L (en de W&L-ers) nemen.
hahaha sorry beetje zinloze replay maar ik vond 'm wel goedExirion schreef op 10 juli 2002 @ 21:09:
Dat komt door het feit dat W&L meer is dan een off-topic forum.Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 10:24:
sorry voor deze late kick, maar ik zou toch nog wel eens willen weten waarom W&L posts als techposts meetellen,
Heb je er ooit bij stilgestaan dat er geen vernieuwingen kunnen plaatsvinden zonder de wetenschap?
Mensen die blaten zullen niet lang verblijven in W&L omdat het niveau daarvoor te hoog is. Heb je wel eens gezien hoe het er daar aan toe gaat tijdens een discussie?want er zijn genoeg mensen die zo in W&L mee kunnen blaten maar niks van computers afweten en dus hier niet thuishoren>
Iemand een antwoord ?
Lange lappen text die aan moeten geven wat de poster bedoelt, vaak gaat dit gepaard met berekeningen of quotes uit ondersteunende documenten.
Geloof mij maar als ik zeg dat W&L alles is behalve een blaatforum.
Daarom verdienen die posts techpuntjes.
Pagina: 1