Toon posts:

hdd fat systeem stuk??

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een hdd met belangrijke data erop (een maxtor 60gb). Ik had ntfs snelformat gedaan toen ik xp installeerde nu is het zogezegd ntfs maar ja hij zegt toch als die scandisk doet fat 32. onlangs had ik die aan mijn vriend geleend en hij heeft er een backup van zijn bestanden erop gedaan en die hdd heeft hij mij terug gegeven. Toen was ik naar een lanparty geweest en ik had die hdd als backup hdd willen gebruiken in de server pc van mijn vriend maar scandisk zegt dat er allemaal beschadigde koppelingen zijn die hersteld moesten worden. heb ik laten doen het werkte nog altijd niet maar toen heb ik die hdd terug gestoken in mijn pc en heb dezelfde procedure opnieuw moeten doen heb ik ook gedaan toen xp is terug opgestart zei de pc dat de hdd 5 gb was in plaats van 60gb en op die hdd die zogezegt 5 gb is staan bestanden van mijn vriend zijn pc. Mijn vraag is nu moet ik nu doen om die bestanden terug te krijgen of de hdd terug te laten werken zonder dat ik die moet formateren????
|:(

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

ken jij het begrip leestekens?
is wel makkelijk om je post te lezen als je deze toevoegt.

Verwijderd

scandisk zit niet in XP, je zal chkdsk bedoelen.

gewoon chkdsk draaien dus.

Verwijderd

Topicstarter
ik had geen zin om op mijn taal te letten da's vervelend omdat ik dan moet meer nadenken dan dat ik al doe en ik denk veel na. hehehehe8-)

Verwijderd

[quote]
onlangs had ik die aan mijn vriend geleend en hij heeft er een backup van zijn bestanden erop gedaan en die hdd heeft hij mij terug gegeven. Toen was ik naar een lanparty geweest en ik had die hdd als backup hdd willen gebruiken in de server pc van mijn vriend maar scandisk zegt dat er allemaal beschadigde koppelingen zijn die hersteld moesten worden.
[quote]

En jij denkt daarbij ook nog veel na !!
Dan heeft het nadenken niet veel rendement. !!
Kijk je spelling, dat is geen probleem.
Maar leestekens is wel prettig, anders is het haast niet
te lezen.
Verder wel zwaar zaad als je data kwijt raakt ja.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op woensdag 10 juli 2002 22:12 schreef kma het volgende:
ik had geen zin om op mijn taal te letten da's vervelend omdat ik dan moet meer nadenken dan dat ik al doe en ik denk veel na. hehehehe8-)
je vraagt om hulp, maar wel zo onduidelijk...
wij moeten maar wel nadenken om jou te helpen en jij hoeft niet na te denken om een vraag te stellen :?

en als je echt zoveel moet nadenken over een leestekentje, najah :X

t lijkt hier wel een helpdesk ofzo :{

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op donderdag 11 juli 2002 10:45 schreef veldmuis het volgende:

t lijkt hier wel een helpdesk ofzo :{
check mijn sign, als de n00bs daar ook eens op zouden letten.

enne, KMA, wat dacht je van lost en found oid om je bestanden te recoveren (hoewel ik je niet veel kans geef omdat je bezig bent geweest om te partitioneren)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Nou, doe eens een nieuwe poging, maar dan eens beter uitgelegd, en een beetje leesbaar..

Oh, en even wat tips: Misschien kan partition magic nog iets met je partitie doen, en zoek verder ook nog eens naar wat recover tooltjes..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.