Ja tochOp donderdag 11 juli 2002 17:09 schreef Binno het volgende:
[..]
ben ik et cker nie mee eens, maar ja Heineken is ook nie alles, kratje palm zou mooier zijn geweest![]()
Casemod ziet er heel netjes uit, mooi afgewerkt
No plan survives first contact with reality.
Zelf ben ik bezig met een Grolsch mod, maar dan met een 9" scherm ook in het krat
Maar ik het er weinig tijd voor, dus is nog lang niet af
Inderdaad...
Ik hoop dat je geen verassing krijgt eigenlijkOp woensdag 10 juli 2002 21:03 schreef WaXWeAzLE het volgende:
mail naar heineken dat je reclame maakt, mischien krijg je nog wel een aangename , alocholishe verassing![]()
een verrassing zou veel leuker zijn lijkt me zo....
Maar t ziet er droog uit, ja, of nat, wat je maar wil, maar ik zou t droog houden
maar erg open is t wel, ja, dus ik zit met smart te wachten op de pics van de afgemaakte met plexiglas ed
btw, alocholisch lijkt me ook wel eng
nee, hoor
mijn typewerk is ook rotzooi
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
Verwijderd
ik ga er gelijk ook zo een maken; niet echt origineel, maar er staat toch altijd een stapel kratten in mn kamer.
dan maak ik in een krat de biercase-mod en in een andere het beeldscherm.
als ie af is plaats ik fotoos
----------
en in de andere kratten kan ik dan verwarmde
----------
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
breezer wordt in op een kartonnen tree met plastic erop geleverd (tenminste waar ik werk dan)Op zaterdag 13 juli 2002 09:26 schreef DooM_DonuT het volgende:
Geef mij maar Dommelsch
Ben benieuw wanneer de eerste BrEeZaH-Mod komt
en in zo'n flesje lijkt me ook niet echt gaan?
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Als je goed had gelezen had je gezien dat er stond dat dat toen deze foto's gemaakt zijn nog niet alle onderdelen er in zaten ..Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 12:39:
Ik mis de hd?
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Verwijderd
Maar wel een mooie mod anders
Verwijderd
Verwijderd
Oproep aan vobis-dude:
Post nog 's wat plaatjes!!
Anders kan ie wel op slot lijkt mij
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Verwijderd
Bavaria stinkt meer als Heinekencyberbetica schreef op 28 september 2002 @ 19:45:
vobis stinkt, heinenken stinkt erger, mod dan bavaria
Verwijderd
Molski
brand komt uit de Heineken fabriekVerwijderd schreef op 30 september 2002 @ 15:00:
leuk gemaakt, alleen was ik voor jupiler of brand gegaan....
Denk het ook ja...
Brand maken ze in Gulpen in de BrandBier fabriek.
(mooi daar...die rondleidingen...)
Zuid limburg jah...Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 20:38:
[...]
Volgens mij wordt het gewoon in Wijlre (Zuid-Limburg) gebrouwen.
Ik weet dus zeker dat Brand onder de Heineken "paraplu" wordt gebrouwen.
Oke danBeun_de_Haas schreef op 30 september 2002 @ 20:48:
M'n vriendin werkt bij Heineken (sommige vrouwen hebben alleen maar pluspunten)
Ik weet dus zeker dat Brand onder de Heineken "paraplu" wordt gebrouwen.
maarja waarom staat er dan een Brand fabriek in Gulpen/Wijrle?
Al sla je me dood... Ik zal het vannavond aan d'r vragen (onder het genot van een biertjeatmoz schreef op 30 september 2002 @ 20:50:
[...]
Oke dan
Ook handig modelletje om PC clusters mee te bouwen.
~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~
Verwijderd
Meschien omdat er in Nerderland zoveel brand bier gedronken wordt, dat 1 fabriek niet genoeg isatmoz schreef op 30 september 2002 @ 20:50:
[...]
Oke dan
Verwijderd
ik bestel een pc met windows ME (da wou me mammie) en er staat op de rekening dat ik voor windows ME 350GULDEN betaal.
wat merk ik naar een format.
ik dus trug naar die toko van jullie in breda zeggen ze dat ze dit altijd doen
wat is hier jouw antwoord op.???
molotov cocktails zal ie krijgen maar een complete windows ME kan veel goedmaken (heb ik tenminste alle windows legaal van 3,11 tot XP profie (home ook legaal gekregen)
hmmmm, zojuist gehoord hoe het zit...Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 22:07:
[...]
Meschien omdat er in Nerderland zoveel brand bier gedronken wordt, dat 1 fabriek niet genoeg is
...Heineken heeft destijds de brandfabriek in Limboland simpelweg gekocht.
Verwijderd
uuuuhhmmm olie op 't vuurBeun_de_Haas schreef op 30 september 2002 @ 22:53:
[water op 't vuur gooi modus] wie koopt er dan ook bij Vobis
Nou dat is iets om trots op te zijn hoorVerwijderd schreef op 30 september 2002 @ 22:16:
(heb ik tenminste alle windows legaal van 3,11 tot XP profie (home ook legaal gekregen)
Misschien volgend jaar
Maarja dan kick ik em ook wel
ouwe koeien uit de sloot halen noemen wij datTHxZ0NE schreef op 13 November 2002 @ 19:07:
Hmmm, helaas is er sinds deze thread niets meer gekomen van het verderbouwen aan de krat.
Misschien volgend jaar
Maarja dan kick ik em ook wel
Dit topic is gesloten.
![]()