[Smoothwall] Installatie Fix 17

Pagina: 1
Acties:

• Royalpieter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07 15:23
Inmiddels is er weer een nieuwe patch uit voor Smoothwall :).
Bij het uploaden krijg ik echter steeds een foutmelding dat de fix niet geinstalleerd kan worden. Is iemand bekent met dit fenomeen?

Fujitsu-Siemens @500mhz K6-II 128 mb 5 gig 12,1"TFT win XP | PII450 92 mb 98Se | P1 120 64 mb Smoothwall

Verwijderd

Ik heb ook idd het zelfde probleem , zie ook

[topic=312852/9/25]

• spifff
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05-2025

spifff

Minus one f

Dito!

Niemand een oplossing...?

-yup-

Verwijderd

Zijn wij echt de enige??? :(

• Tordek
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-11-2023
Probeer eens te downloaden zonder downloadaccelerator...

Anders ff Smoothwall opnieuw installen...

Verwijderd

Er is inmiddels al weer een fix 18 uit, dus zit er niets anders op, dan de box eens opnieuw te installeren :( daar zit natuurlijk niemand op te wachten, ik denk dat ik het maar ga proberen, andere opties zijn er niet meer, omdat je via de cmd ook nix kan doen :( ik laat het hier wel weten of e.e.a. gelukt is, na herinstall.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Heb je al geprobeer om via de webinterface naar updates te gaan en daar te kiezen voor refresh update list? Anders keurt Smoothwall het niet goed. :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Ik weet niet hoe jij aan de info komt , wanneer er een een update is, maar ik kijk altijd, elke dag, naar de update list, via de webinterface, hetgekke is dat ik alle voorgaande updates via de webinterface heb geinslaleerd. en na fix 16 ging het niet meer met fix 17. :(
hoedanook, ik ga van het weekend de boel opnieuw installeren.

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 21:52

maontje

better off Playing

Heb nog geen problemen gehad met de patches inmiddels ook patch 18 geinstalleerd en ook weer zonder problemen. (wel zonder accelerator) :P

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Verwijderd

Voor alle duidelijkheid, ik heb altijd gedownload ZONDER download accelerator, en de MD5 checksum klopt, dus daar kan het echt niet aan leggen :(

Verwijderd

Nou boy's ik ben er uit :) ik heb alles opnieuw ge-installed en fix 17 en 18 staan er nu ook in :), dus HERINSTALLE! al zou dat niet moeten mogen maarjah , maar bij mij is alles nu okay! :P
Pagina: 1