Toon posts:

LaptopMOD als in de film "Hackers"

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
naja mensen, ik ben dus van plan mijn laptop te modden zoals in "hackers" (die film weet je wel...) hier heb ik een screenshotje; dit ga ik iig doen (opspuiten) maar misschien nog tips van andere mensen wat ik nog meer kan doen? wie komt er met goede ideeën?
Afbeeldingslocatie: http://www.beekfriet.nl/~personal/laptoppie.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben je niet bang dat je je keyboard verknalt?
Volgens mij gaan de toetsen vastplakken als je het zo doet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

leuk idee! :)

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:01

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Op woensdag 10 juli 2002 19:42 schreef Elleonrojo het volgende:
neuh zolang ie de verf maar in mate gebruikt denk ik zal het niet zo snel vast plakken aan elkaar

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

onderste pic doet me meer denken aan Duo Penoti :P

Maar ziet er zekers relax uit.. maar of et goed voor em is?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
naja of dat ik mijn toetsenbord zo ga doen moet ik nog ff over nadenken natuurlijk (want dalijk is het verneukt en dan zit ik met kapotte laptop) maar wat wél zeker is is dat ik het eh "exterieur" van de laptop zo op ga spuiten. "van buiten" zal hij er dus iig zo uit komen zien, van binnen moet ik nog even kijken. Maar nu ben ik dus aan het denken wat ik nog meer kan modden aan een laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is wel heel errug :9~
Ik zal voor je duimen! Laat ff de foto's zien als je het gedaan hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 19:46 schreef Elleonrojo het volgende:
het is wel heel errug :9~
Ik zal voor je duimen! Laat ff de foto's zien als je het gedaan hebt...
ik heb alles...behalve een digicam of een webcam...naja ergens eentje lenen dan maar he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het me eigenlijk niet voor halen kan je het screenshot er even bij zetten?

[EDIT] Geduld is een schone zaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op woensdag 10 juli 2002 19:46 schreef monkeymonkey het volgende:

[..]

ik heb alles...behalve een digicam of een webcam...naja ergens eentje lenen dan maar he...
als je toch alles hebt, kan je ook wel 1tje kopen :P

ontopic: niet bang dat je een dure laptop verprutst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noooohhh man

niet die spray, die 1337 plexiglazen laptop die die krijgt van "The Plague". das pas een erge casemod, maarja, moeilijker te doen dan deze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
1 ding

ik hoop niet voor je dat je die kleur gaat gebruiken bah bah lelijke kleur

dan heb ik nog liever lichtgroen :P

Je hebt tog alles. behalve een cam enzow

Gebruik dan je scanner :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 19:50 schreef ThaNetRunner het volgende:
1 ding

ik hoop niet voor je dat je die kleur gaat gebruiken bah bah lelijke kleur

dan heb ik nog liever lichtgroen :P

Je hebt tog alles. behalve een cam enzow

Gebruik dan je scanner :+
scanner heb ik idd (duh wie heeft die niet) maar kruidvat foto rolletjes duren vaak heel lang (lees 3 weken) met ontwikkelen...verder ga ik die kleuren niet gebruiken maar ik ga dezelfde kleuren gebruiken als op een legerjack dat ik hier heb liggen. m.a.w. de kleuren van de kleding van de militairen bij de koninklijke landmacht nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 19:49 schreef Hielkej het volgende:

[..]

als je toch alles hebt, kan je ook wel 1tje kopen :P

ontopic: niet bang dat je een dure laptop verprutst?
duur?
heb 'm om te typen, 2e hands gekocht; 100 mhz, 32 mb ram, 550 mb harddisk, draait win 95 als een tiet. Mag jij raden hoeveel ik ervoor betaald heb? niet veel iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Zonde ;(

Als het maar geen PII of hoger is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-09 13:37
Damn goed idee, ik ga ook mn laptop ff sprayen en een raampje erin fixen, zodra ik alle onderdelen bij elkaar heb gespaard, aangezien ik de laptops repareer kanb ik toch makkelijk aan nieuwe kappen komen. thnx voor het idee. Wordt je ten minste nog nagekeken als je in de bus zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 20:04 schreef fleppuhstein het volgende:
Damn goed idee, ik ga ook mn laptop ff sprayen en een raampje erin fixen, zodra ik alle onderdelen bij elkaar heb gespaard, aangezien ik de laptops repareer kanb ik toch makkelijk aan nieuwe kappen komen. thnx voor het idee. Wordt je ten minste nog nagekeken als je in de bus zit.
Kijk da vind ik nou ook. Als je in de bus of trein zit en je neemt een laptop op je schoot denkt iedereen van "computernerd!", maar heb je zo'n vette gepsrayde laptop dan denken ze van "wow gaaf!"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleppuhstein
Op woensdag 10 juli 2002 20:09 schreef monkeymonkey het volgende:

[..]

Kijk da vind ik nou ook. Als je in de bus of trein zit en je neemt een laptop op je schoot denkt iedereen van "computernerd!", maar heb je zo'n vette gepsrayde laptop dan denken ze van "wow gaaf!"...
Juist en dan dat je gehele laptop blauw licht geeft, wel een schakelaar daarvoor, anders mag je wel een steek karrtje met accu's meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk of de toetsen makkelijk te "liften" zijn. Leg er een vel bakpapier onder en druk de toetsen weer op hun plek. Spuiten, drogen laten, keys liften en papier weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleppuhstein
Op woensdag 10 juli 2002 20:17 schreef J.A.M.F. het volgende:
Kijk of de toetsen makkelijk te "liften" zijn. Leg er een vel bakpapier onder en druk de toetsen weer op hun plek. Spuiten, drogen laten, keys liften en papier weghalen.
Een KB van een laptop kan je de toetsen er makkelijker vanaf halen dan een normaal KB, alleen de spatiebalk gaat moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurri@n
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:40
Hoe wil je de letters weer op je toetsenbord krijgen? Of ben je erg goed in 'blind typen' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 20:18 schreef fleppuhstein het volgende:
Een KB van een laptop kan je de toetsen er makkelijker vanaf halen dan een normaal KB, alleen de spatiebalk gaat moeilijk
ic. Bij een gewoon keyboard begin je met de spatiebalk. :) Damn wat ligt daar een troep onder. Dat is er met schudden niet uitgevallen. Lastig typt dit nu, zonder spatiebalk. Moet ipv de balk nu een "key" treffen die 1/4 is van een gewone toets. :P

[Edit]Ben net ff bezig geweest, maar de keys van een Dell spacesaver keyboard, model SK-1000REW gaan makelijk los. Terug is iets lastiger, maar is goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 20:09 schreef monkeymonkey het volgende:

[..]

nee, dan denkt iedereen van "GoT nerd"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu nog afwerken zoals die 'Lord Nikon' zn laptop (of wasset nu 'Phreak' :? |:( ???). Zo die stickertjes, er is daar ergens eens een topic over geweest... die zijn blijkbaar moeilijk te verkrijgen...
het zou toch vet zijn :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 19:42 schreef Elleonrojo het volgende:
Nee jo, heb ik ook gedaan met m'n laptop en die draai nog prima alleen heb ik een beetje te hevig gespoten (hehe :P) en dus zitten mijn ps/2 poort e.d. ook onder de verf :(

PS : Wel mooi gedaan, petje af :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 22:24 schreef Crazy_Cat het volgende:
PS : Wel mooi gedaan, petje af :9~
Applausje voor jezelf of dacht je dat die pics bovenaan van hem waren? D'r staat bij "Taken from 'Hackers' " toch?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.