Toon posts:

Abit KX7-333R stopt na post

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vanmiddag was dan eindelijk mijn Abit KX7-333R mobo binnengekomen. Hoopvol begonnen ik en een aantal TD-mensen van de lokale pc-shop met het inbouwen ervan (config: zie sign). Tot onze grote verbazing gebeurde er weinig: wat we ook probeerden, veel verder dan de post kwamen we niet. Vlak voor het moment waarop de pc ofwel de diskette ofwel een bootable cd-rom moet benaderen, valt de monitor in slaap en gebeurd er verder weinig. Geen schijfactiviteit, maar de pc blijft wel aan.

Alles hebben we al geprobeerd: alle pci-sloten leeg, andere videokaart, ander geheugen, andere koeler (op aanraden Abit), alle casefans die gevoed werden door het mobo losgekoppeld, alle RAID en IDE schijven los. Niets helpt. Heeft iemand wellicht een verlossend antwoord?

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Ik neem aan dat het BIOS al een keer gereset is ....

Koppel ook alles van het frontpanel eens los en zet de PC dan aan door met een schoevendraaier oid de power door te verbinden.

Controleer voor de zekerheid over er niet teveel kopen-busjes op de grondplaat zitten die sluiting kunnen maken. Of dat het bord ergens anders tegenaan komt wat sluiting oid kan maken.

Misschien een ander evoeding testen

Murphy was an optimist