[CS] connectin error

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-10 18:30
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/asaveur/pic/error.JPG zie hier dit was toen ik naar de registerd server van strikerz.net wou gaan maar ik heb het ook al paar keer gehad toen ik naar online game's ging en toen een server joinde ... Het begon toen ik zomaar uit een game viel, en toen ik wou recconecten naar die server kreeg ik het voor de 1e keer. Toen heb ik nog 3 andere servers geprobeerd en ik kwam er van de 10x 1x door maar goed ik moest eten ... Ik ging dus maar ff cs speelen ( na het eten dus ;) ) op strikerz.net en nu ook de zelfde error ? ( terwijl ik voor dat ik naar server 5 met pass ging ik nog ff op server 3 en 4 heb gespeeld ) ik connect altijd via console maar die andere server connecte ik gewoon via het game menu wat is er ? want ik heb nu al CS her-installed maar het maakt nixx uit :(

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Cheats/Hacks/Skins installes of ooit eesn geinstalleerd?

• Roberto
Op woensdag 10 juli 2002 18:55 schreef ProPHeT_Ewok het volgende:
Cheats/Hacks/Skins installes of ooit eesn geinstalleerd?
erm als je op strikerz.net speelt hang je meteen als je cheat/hack en nee ik had nixx geinstalled.... erm nou je het zegt heb ik toch 1 skin geinstalled zou het daar door komen ? ( ik speeld altijd met CSVU en nu heb ik een oude skin geinstalled die het wel altijd op me andere comp deed )

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:01
ALL HAIL THE ALLMIGHTY SEARCH...

[topic=523122/1/50]

• Roberto
BTW somige mensen kunnen in dat topic nog steeds niet cs'en
dusse ? ik denk niet dat het aan me comp ligt of CS 1.5 want ik heb die instal al een tijdje :)

Verwijderd

zie andere topic :+

en Yakuza: you loose >:)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.