[PDA] Palm m125 Digitizer brak na 2 dagen gebruik

Pagina: 1
Acties:

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-03 15:15

Stoney3K

Flatsehats!

Topicstarter
Heb maandag van PDAshop de palm m125 gekocht, prima apparaatje, dacht ik eerst. Werkte twee dagen zonder problemen, op het in de vingers krijgen van Graffiti na dan, en vandaag liep ie tot vanmiddag vrijwel vlekkeloos, en daarna begon de handschriftherkenning raar te doen. Letters die niet herkend worden (bv. een H als het een S moet zijn of een D...) Heb bijna zo hard op het pad moeten drukken dat er krassen op het display kwamen... Is dit normaal? Zijn er meer mensen met dit euvel? Toch maar geld terug vragen voor een PDA met toetsenbord (MC218??)

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-03 12:49
Er schijnt iets mis te zijn met de calibratie van de M125, hier kan je op de website van palm een patch voor downloaden.

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Topicstarter
Link??

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-03 10:12

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Hebje het beschermfolietje van het scherm afgehaald... het klinkt een beetje dom, maar ik weet me nog een voorval te herrineren van iemand die het vergeten was en zijn Palm daarvoor naar de winkel stuurde en vervolgens wel flink wat reparatiekosten mocht betalen, voor het lostrekken van een stukje folie >:)
Link??
De website van Palm... laat me denken... http://www.palm.com |:( by any chance?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Topicstarter
Beschermfolie is eraf (DOH!!!) of er moet een dubbele laag folie op zitten... patch is binnen maar merk nog geen verschil... Probeer eens een Hard reset en daarna die patch...

Verwijderd

Hercalibreer je digitizer is en ik heb zelf af en toe ook problemen om sommige letters herkent te krijgen vooral de R en vroeger de 8 tot ik het trucje leerde (8 = begin rechtsboven.. schuin naar links beneden en terug... en geen rondjes gewoon heen en weer schuin).
Wat voor mij meestal helpt is GROOT schrijven ik schrijf zelf nogal klein maar als ik de letters zo groot als dat vak ga maken en hoekig ga schrijven heb ik opeen geen problemen meer. Ik moet mijn eigen handschrift een beetje laten varen.. ik kan me voorstellen dat je na 2 dagen weer in je oude handschrift vervalt. Logisch ook hoor jij moet je aan dat apparaat aanpassen niet andersom (de enige die zich aan jou aanpaste was de apple newton als iemand zich die nog kan herinneren).
Ik hoop dat je hier iets mee opschiet ik denk namelijk niet dat er iets mis is met je palm.. ik suggereer ook niet dat er iets mis is met jou hoor maar de communicatie tussen gadget en got'er verloopt nog niet optimaal getweaked.

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Topicstarter
Ik hoop dat je hier iets mee opschiet ik denk namelijk niet dat er iets mis is met je palm.. ik suggereer ook niet dat er iets mis is met jou hoor maar de communicatie tussen gadget en got'er verloopt nog niet optimaal getweaked.
Ja als je de krasjes van het IETS te hard drukken niet meetelt, als hij 'm weer niet wil herkennen..
Het graffiti pad reageert op bijna niets meer... als ik een E schrijf (duidelijk en groot!) herkent hij niets meer dan een schuine lijn... ligt 't dan aan mij??

Pagina: 1