Willen mensen uit N-H samen de logitech Z560 kopen

Pagina: 1
Acties:

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:56

JT

VETAK y0

Topicstarter
Hier in Purmerend is deze set maar in 1 winkel te krijgen. Hijs daar ook niet echt goedkoop, namelijk 258 euro. Maar als er nog tweakers zijn die hem willen ophalen, dan kunnen we misschien dat ding hier kopen ipv dat je hem moet laten bezorgen of wat dan ook met korting. Interesse iemand ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Deze is na overleg en dus volgens de regels :). Voor iedereen uit de buurt van purmerend, het idee is dus samen bij een bedrijf dat setje te kopen.
Dit is een uitzondering, omdat het een redelijk zeldzaam setje is, wil je dit ook doen, vraag het dan eerst even, we zijn geen letsbuyitthogether.nl ofzo ;).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Ik snap van beide posts geen hout.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:56

JT

VETAK y0

Topicstarter
Het komt hier op neer:

1.) Het setje is redelijk duur dus als we hem samen kopen kunnen we hem waarschijnlijk goedkoper krijgen
2.) De verzendkosten zijn hoog en de winkels waarbij dat niet zo is daar kost het setje zelf weer extra veel. Op deze manier kunnen we de kosten dus vermijden.
3.) Het setje is moeilijk te krijgen, maar nu kunnen we het bij een centraal punt halen.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Lijken me leuke speakers, maar ik heb geen interesse

http://www.gamingin3d.com/reviews/z560/ voor meer info