Toon posts:

nero brand geen audio

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ebn een probleem met mijn nero ik kan wel gewone cd's branden maar geen audio.

dan lijkt het dat hij brand en dan blijft hij hangen bij 7 procent en dan brand de cdwriter niet meer. iemand een idee

windows blijft dan ook hangen

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 23:04
Geef dan effe wat meer info...

Verwijderd

hmmm, dit probleem herken ik, was na een verkeerde recorder-flash... aspi layer zou ook nog kunnen

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Op woensdag 10 juli 2002 18:29 schreef computerdude het volgende:
ik ebn een probleem met mijn nero ik kan wel gewone cd's branden maar geen audio.

dan lijkt het dat hij brand en dan blijft hij hangen bij 7 procent en dan brand de cdwriter niet meer. iemand een idee

windows blijft dan ook hangen
Laatste Nero erop? Nieuwste ASPI-drivers? Ander brandprogramma geprobeerd? :)

Verwijderd

langzamer branden wil ook nog wel eens helpen en eerst een beeld aanmaken

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 15:37

Dreamer

Foutje

dit probleem heb ik ook (heb andere programma's geprobeerd en dat ging perfectos)

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Verwijderd

Het duurde even maar uiteindelijk vond ik deze beschrijving van ook mijn probleem, jammer genoeg zag er geen echte oplossing bij.

Kan iemand mij helpen aan een oplossing van dit probleem, enne die 7 minuten is ook wel eens vijf.
Verder is normaal afsluiten of annuleren van Nero onmogelijk hierdoor ben je verplicht om uiteindelijk je pc uit te zetten (stroom eraf)
Met als resultaat een lege cd waar uitsluitend de inhoud staat vermeld maar de WAV jes zijn allemaal 44KB en niet te lezen. Feitelijk is de cd leeg })

GerarD

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
Zie bovenstaande punten.
Meer info graag, laatste nero? laatste aspi drivers? andere programma's geprobeerd?
en het is wel een HEEL oud topic ;)

Verwijderd

Nero 6303, laatste drivers en ondanks dat het onderwerp erg oud is staat er geen oplossing bij 8)7
Oh ja data cd's leveren geen enkel probleem op en verder had ik tot voor kort geen enkel probleem, dus ik ben even los ??

GerarD < De aanhouder wint }:O >

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
ik meen me te herinneren dat Nero wel es moeilijk doet over het branden van audio cd's als je geen legale key gebruikt.

Mijn rig

Pagina: 1