Toon posts:

[SOF] CoOp v44g

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus sof in coop spelen met 2 spelers. Daarvoor heb ik een coop mappack gedownd. Nu is het probleem dat ik elke keer in 1 schot d00d ben :) En je health gaat soms spontaan naar 1 hp.(is op allebei de comps) Dit is vet irritant. Waarschijnlijk komt dit doordat ik niet de nieuweste versie van sof heb. Maar nu heb ik overal gezocht maar ik zag alleen updates en patches voor de gold en platinum edition.
Ik heb dus gewone versie van sof.

Weet iemand toevallig een linkje waar ik de gewone update kan downen? Heeft iemand dit probleem toevallig ook?

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
mischien hele rare vraag, maar bij coop is de moeilijkheidsgraad meestal een stuk hoger, omdat je toch kunt blijven respawnen. is het dus niet mogelijk dat je op z'n allermoeilijkst speelt?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 17:21 schreef CU2morO het volgende:
mischien hele rare vraag, maar bij coop is de moeilijkheidsgraad meestal een stuk hoger, omdat je toch kunt blijven respawnen. is het dus niet mogelijk dat je op z'n allermoeilijkst speelt?
Ik kan nergens instellen welke moeilijkheids graad dus... En het is nu echt extreem moeilijk (niet echt leuk meer). Ook omdat je soms begint met 1hp waardoor je gegarandeerd doodverklaart bent :)

Opzich is de coop best wel gaaf voor sof, alleen die health bug en dat het zo moeilijk is maken het weer k*t.

Vandaard dus weet iemand hoe ik dit op kan lossen? De nieuwste patch kan ik echt nergens vinden voor de GEWONE sof. Ik zie alleen maar die gold verzie enzo...

Mayb iemand die me kan helpen ?

Verwijderd

De Gold patch is gratis te downloaden