Toon posts:

P&W minder snel slotje

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik postte gisteren een topic in P&W [topic=545541] . Het ging om een stuk code waar een functie niet van werkte. Het bleek dat mijn uitleg gering was en ik kreeg direct een reactie van "mijn auto doet het niet" gevolgd door een slotje. In mijn ogen was het slotje en de reactie totaal overbodig want ze hadden toch ook op een normale manier kunnen vragen of ik misschien wat beter uit kon leggen wat mijn probleem was, maarnee direct /closed .

UltraV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

klopt, maar je had ook deze eens kunnen lezen en kunnen zien dat het strak gemodereerd wordt en dat je even via mail/icq kan overleggen. En dat dit niveau al eens besproken is:
[topic=489710/1/999]

Er staat ook duidelijk wat te doen, namelijk die quickstart lezen, die is er niet voor niets. Net zoals dat topic over "onterecht gesloten topics" met aanwijzingen er ook niet voor niets is.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Die reactie was wel terecht in zoverre dat ie je er op wees dat jij een lap code plaatst met een probleem.
En verder niets.

Niet eens zegt waar jij denkt dat het probleem zit etc etc.
De sticky topics bovenin P&W staan er niet voor niets, we verwachten dat users die lezen zodat ze makkelijker/beter/sneller/etc geholpen kunnen worden. Als zij die niet lezen wordt het een enorm getrek voor informatie en zijn er al 10 reacties geplaatst met alleen maar verzoek om meer info.

Daarom gaan zulke topics meestal op slot, we willen gewoon dat je je topic zo opstelt dat je het best geholpen kan worden en er iig nog een beetje niveau in P&W blijft.

[edit]
En tegelijkertijd sluit JvS hem :)

Dit topic is gesloten.