NVidia Vanta TNT2 probleem

Pagina: 1
Acties:

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-02 00:57

E-Mile

Danteezy!

Topicstarter
Ik heb hier een Nvidia Vanta in m'n comp, die loopt op een PIII 850 @911 en ik draai Windows XP
Ik heb de laatste Detonators geinstalleerd al een hele tijd geleden.

Bij zware games e.d. wou m'n videokaart nog wel 's vastlopen, maar de laatste tijd doet ie dat ook als ik een tijdje naar m'n DivX zit te kijken :?
Meestal doet ie dit zo na een kwartiertje ofzo, bijzonder irritant, want eerst schakelt de videokaart dus uit en daarna reset de hele computer meestal.

De kaart zelf voelt wel echt gloeiend heet aan zodra m'n computer aanstaat. Wie kan me helpen?

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Verwijderd

Probeer het eens als je kast open staat. Misschien wordt je kaart te warm. Ik zou overigens op een TNT2 Vanta niet de laatste Detonators installeeren aangezien die zijn geoptimaliseerd voor nieuwere kaarten. Voor een TNT2 hoef je niet verder te gaan dan de 7.xx serie.

• E-Mile
  • Laatst online: 07-02 00:57

E-Mile

Danteezy!

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 16:41 schreef ImaStar het volgende:
Probeer het eens als je kast open staat. Misschien wordt je kaart te warm. Ik zou overigens op een TNT2 Vanta niet de laatste Detonators installeeren aangezien die zijn geoptimaliseerd voor nieuwere kaarten. Voor een TNT2 hoef je niet verder te gaan dan de 7.xx serie.
Maar die werken niet onder winxp of wel?

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

• siteslammer
  • Laatst online: 21-01-2021
het zou niet moeten uit maken wel drivers je gebruikt aangezien ze alle voorgaande kaarten ook ondersteunen dus ook de Vanta, je kan altijd proberen de 7.x serie te installeren xp zal dan vanzelf wel aangeven of dit kan

www.bigclan.co.uk