Toon posts:

gezocht goedkope kleine radiator

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zoals mn topic titel al aangeeft ben ik opzoek naar een kleine radiator waar bijv. net 2 8x8 cm fans op kunnen.
Het liefst zou ik m op de auto-sloop willen halen, maar over het algemeen zijn die verwarmingsradiatoren toch nog te groot naar mijn zin.

Even ten verduidelijking: de black ice of andere kant en klare prefab radiators zijn geen optie.

Mocht iemand NUTTIGE info hebben(dus niet "gebruik de search" of dergelijke overbodige info :r ), laat dat dan even weten.

Bij voorbaat dank.

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Als het goedkoop moet wezen zou ik toch de sloop nog even verder afstruinen. bedenk: hoe kleiner het interieur van de auto, hoe kleiner de kachel....

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 16:29 schreef Herman het volgende:
Als het goedkoop moet wezen zou ik toch de sloop nog even verder afstruinen. bedenk: hoe kleiner het interieur van de auto, hoe kleiner de kachel....
Kachelradiator van een mini? :D

Verwijderd

hoe groot zijn die :)

mijn zus heeft een mini >:)

Verwijderd

De Black Ice Micro misschien?

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:10

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

oliekoeler van een visa of BMW R1100

Wise enough to play the fool

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21-02 10:33
IK denk dat het toch wel errug moeilijk word om te vinden. Die radiatoren zijn nl meestal vierkant en zullen er dus niet twee 8cm fans naast elkaar passen.

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 00:32 schreef stuartje het volgende:
zo eentje zoek ik, voor 1 80mm fan. Nergens te krijgen in nederland, en om nou die hoge transportkosten te gaan betalen :x

ik hoop dat ze misschien bij de ocshop te leveren zijn (ooit)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 juli 2002 00:32 schreef stuartje het volgende:
Quote uit mijn post die dit topic startte:
. . .
Even ten verduidelijking: de black ice of andere kant en klare prefab radiators zijn geen optie.
. . .

Geboren 10 maart 1987 : ik zou zeggen dat lezen en begrijpen wat er in een post staat of gevraagd wordt, nu toch wel redelijk zou moeten lukken, of niet??? :?

Jammer genoeg ben je niet de enige die hier problemen mee heeft.

Maar goed het lijkt er dus op dat ik maar eens hard verder moet zoeken naar de (voor mij ideale) radiator.

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 13:03 schreef Verspuy het volgende:

[..]

. . .
. . .

Geboren 10 maart 1987 : ik zou zeggen dat lezen en begrijpen wat er in een post staat of gevraagd wordt, nu toch wel redelijk zou moeten lukken, of niet??? :?

Maar goed het lijkt er dus op dat ik maar eens hard verder moet zoeken naar de (voor mij ideale) radiator.
Jammer genoeg heeft onze egotripper toch wel even het gevoel dat ie beter is dan de rest . Wel steek je rad dan maar in je r**t !

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:03

Epsilon

Gebruikersnaam: Verspuy
Voornaam:
Achternaam:
E-mail adres:
Aantal posts: 76
Gem. aantal posts/dag: 1

Hier op GoT hebben we bepaalde fatsoensnormen waar je aan dient te houden.

Om toch ontopic te blijven, je zal beter op de sloop moeten zoeken.

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-02 23:17

scorpionv

This space for rent

Op donderdag 11 juli 2002 13:03 schreef Verspuy het volgende:

[..]

. . .
. . .

Betaal je voor ons advies ofzo? 'k Had wel een rad voor je liggen, maar zo niet. Zoek maar in je eentje verder.

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

Ben niet zo arrogant, en gebruik de search.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.