Toon posts:

roze icons geforce2 mx400

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag allemaal

Ik heb een geforce2 mx400 en mijn iconen beginnen allemaal te verkleuren naar roze, het wordt steeds erger. Ik heb de laatste drivers.
Ik heb een intel pentium 1.9, msi 845 pro 2 met win98.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen??
BVD

• MrMartinH
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07-2024
Uh, zeker weten dat het je beeldscherm niet is?

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Ja heeeeel zeker, heb op 3 verschillende monitoren getest.
Had ik er wel ff bij kunnen zetten ja :)!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 22:36
Als het niet aan je beeldscherm ligt is het misschien te zien op een screenshot. Dus PICS!! :P

The devil is in the details.

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:22
Misschien is het blauwe filter op je kaart verrot aan het gaan?

IS het niet iets softwarematigs dat iemand er een rare kleurencode op je windows heeft gezet bij kleurenconfiguratie?

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat eerlijk gezegt om 5 systemen met dit zelfde probleem. De OS is er wel dmv een ghost cd opgezet. Misschien dat dit het zou kunnen zijn??

Verwijderd

heb je je drivers al eens verwijdert en opnieuw geinstalleerd?

/misschien is hij verlieft op jou O+ /

Verwijderd

Topicstarter
Haha...zat op zoiets te w88!
Ja heb de drivers inderdaad allemaal verwijdert en het opnieuw geprobeert. Ze zijn dan even weg en komen na een dag of twee gewoon weer vrolijk terug!

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 16:36 schreef ghb78 het volgende:
Het gaat eerlijk gezegt om 5 systemen met dit zelfde probleem. De OS is er wel dmv een ghost cd opgezet. Misschien dat dit het zou kunnen zijn??
Als het 5 pc zijn met dezelfde image moet je toch eens bij de kleur instellingen gaan kijken

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 16:42 schreef ghb78 het volgende:
Ja heb de drivers inderdaad allemaal verwijdert en het opnieuw geprobeert. Ze zijn dan even weg en komen na een dag of twee gewoon weer vrolijk terug!
Vreemd, al eens andere drivers geprobeerd? (nieuwe downloaden ofzo)

Trouwens zijn het alleen de iconen en zijn voor de rest de kleuren ok?

Misschien zijn die mensen die daarop werken gewoon met je aan het dollen (kijken hoe zot ze jou krijgen)

Verwijderd

Topicstarter
Dus ik moet een ander kleuren profiel selecteren bij het kleurbeheer van de kaart??
Of kan ik ergens in windows nog de kleuren aanpassen??

Verwijderd

Topicstarter
Ja het zijn alleen de iconen en het zijn zeker niet de mensen die hier werken, veel saaiere mensen bestaan er namelijk niet!

• MrMartinH
ga eens 1 van die 5 systemen compleet opnieuw installeren (zonder ghost dus) want dan zou het aan je ghost kunnen liggen. Als dat wel werkt moet je een nieuwe ghost maken :P

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Ja was al bang voor dit antwoord, had liever gehad dat je een andere oplossing had, maarja zit er niet in denk ik. Morgen maar s eentjuh opnieuw installeren denk ik!

• MrMartinH
Andere oplossingen staan hierboven al, tenzij iemand anders nog een idee heeft lijkt me dit de eenigste optie.

Sorry mate... :'( :*

Signature

Verwijderd

Ik heb dezelfde kaart, ik had eerst ook rare dingen als 'special-FX', maar bij mij lag het compleet aan de drivers... Ik had ook eerst alle laatste dlds van drivers :r
Het zuigde kont... wel ja, oplossing, alle drivers eraf en gewoon die dingen installeren die op het cd-rommetje staan die je normaal bij die kaart krijgt.

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:32
mijn (user)icoon toevallig ook? :D

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 22:06
nog steeds geen pics gezien :P

tvw

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 22:19

Mentalist

[avdD]

'T kan ook een virus zijn op je ghostje...

O+ Misschien een virus dat verliefd op je is O+

[hk-mode]PICS![/hk-mode]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 14:28

Apache

amateur software devver

Op woensdag 10 juli 2002 16:51 schreef ghb78 het volgende:
Ja het zijn alleen de iconen en het zijn zeker niet de mensen die hier werken, veel saaiere mensen bestaan er namelijk niet!
komen ze op GoT? >:)

If it ain't broken it doesn't have enough features

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 16:17 schreef ghb78 het volgende:
Goedemiddag allemaal

Ik heb een geforce2 mx400 en mijn iconen beginnen allemaal te verkleuren naar roze, het wordt steeds erger. Ik heb de laatste drivers.
Ik heb een intel pentium 1.9, msi 845 pro 2 met win98.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen??
BVD
Op woensdag 10 juli 2002 16:42 schreef ghb78 het volgende:
Je PC komt uit de kast: 'daddy? I'm gay...' :+ (Sorry, No pun intended, I just couldn't resist.. ;) )

En weer ontopic

Dit riekt trouwens sterk naar op de achtergrond draaiende 'funware' van collega's ofzo?

Na verwijderen & herinstalleren drivers-> even weg, langzaam weer roze? Probeer in ieder geval eens terug te schakelen naar 256 of 16-kleuren, en kijk of de tint veranderd als je dat doet.

Gaat 't verloop geleidelijk, vloeiend en beinvloed 't alle kleuren die worden weergegeven? Check dan even of er niet toevallig iets magnetisch in de buurt ligt. Vaak kan de degauss-functie van je monitor dat (mits niet te ernstig) wel wegwerken (als je een eventuele bron dan ook weghaald natuurlijk).
Pagina: 1