Xenon 2000 -- Eindelijk!

Pagina: 1
Acties:

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 19:39

wzzrd

The guy with the Red Hat

Topicstarter
Er is in het verleden wel een gesproken over het project Xenon 2000 van PC Format. Ik heb net gezien op de site van Bitmap Brothers, dat dit proggie EINDELIJK openbaar gemaakt is!

Download van de site van Bitmap Brothers UK:http://www.bitmap-brothers.co.uk/downloads/games/xenon2000/index.htm

Have fun!

(Wacht ff tot ik hem binnen heb ;) )

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Woei, hij doet het niet. Na het installeren zie ik in de map niks, gewoon een lege map aangemaakt.
Daar hoef ik geen 14MB prog voor te downloaden :)

Hij kopieëert wel bestanden, maar ergens op de C: schijf (geen id waar :?) terwijl ik aangegeven heb dat ie op de G: moet, en daar maakt ie dus die map aan. |:(

Tjeemz, geweldig spel hoor, heel knap gemaakt, alleen zijn ze vergeten een goede setup te maken :o

🌞🍃

• wzzrd

wzzrd

The guy with the Red Hat

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 15:49 schreef DataBeest het volgende:
Tjeemz, geweldig spel hoor, heel knap gemaakt, alleen zijn ze vergeten een goede setup te maken :o
* wzzrd heeft geen problemen :?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op woensdag 10 juli 2002 15:52 schreef wzzrd het volgende:

[..]

* wzzrd heeft geen problemen :?
Ach, ik heb hem ook al gevonden. Alhoewel ik dus overduidelijk heb aangegeven dat hij in de map G:\progs\xenon moest, deed hij het superbrutaal in de standaard map in c:\program files :r
Zijn ze vergeten dat niet iedereen alleen op next klikt, niks leest en alles standaard wil en ook nog een ongelimiteerde C: schijf hebt... :?

anyway: na hem gespeeld te hebben kwam ik tot de conclusie dat ik de Linux versie die in Mandrake zit leuker is. Gaat soepeler, is mooier en minder saai.

screenie:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/xenon.jpg

🌞🍃

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
hmmm ... bij mij loopt ie wel lekker (hier op werk met een P3-666, 128mb, 2mb vidkaart)

Xenon rulez! 8-)

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb al 12 jaar een gekraakte Xenon 2 op dezelfde diskette staan 8-)

Dat spel was echt super voor die tijd. Schitterende graphics en gewoon heel leuk om te spelen :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Xenon..... was dat niet dat spel met die cheat dat je vliegtuig een wortel wordt enzo?

• wzzrd

wzzrd

The guy with the Red Hat

Topicstarter
Kunnen jullie ook alleen 640x480?

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05-2025
ow vet, thnx voor de link :)

xenon 2 ownde enorm :D

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik kan me nog herinneren dat er een C-tutorial in PCFormat stond met alle libs enzo op de cd. Weet iemand of je de complete tutorial nu ergens kan downen (met alle bijbehorende libs en source enzo)? :?

Lijkt me wel leuk om dit te leren proggen :7

edit:

Hmmm... op de site staat dat ze nog bezig zijn de bijbehorende files en documenten te verzamelen... :(
Maar ze willen het wel online zetten, en dat is zeer relaxt! :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 10 juli 2002 17:12 schreef anandus het volgende:
Lijkt me wel leuk om dit te leren proggen :7
Is in ieder geval een stuk simpeler dan destijds. Toen moest je nog echt tot op het laagste niveau je VGA kaart programmeren, en als je SVGA wilde dan moest je voor elke SVGA chipset apart een module maken. VESA bracht wat verlichting, maar was niet echt optimaal qua performance.

Tegenwoordig in Windows heb je DirectX waar ook voor 2D vanalles in zit, dus je bent op een vrij hoog niveau met APIs aan de gang. Veel simpeler :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21-01 14:35

evaarties

Powerball @ 12.582

Ik heb hem nu ook ff gespeeld.. ik vind hem alleen sterk tegenvallen. Xenon 2 had veel betere muziek en beter geluiden.

Hoogstends de graphics zijn beter.... :(.

Is dat ook zo bij de linux versie?
Pagina: 1