Is het mogelijk om een logo dat ik van internet afhaal via mijn Nokia telefoon (met infra rood) doorstuur naar iemand met een Siemens telefoon (die uiteraard geschikt is voor logos). En wat voor programma kan ik daarvoor gebruiken?
afmetingen van de logo's zijn anders, zal niet gaan vrees ik
V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A schakelmateriaal
Ja maar ik wil die Nokia in feite alleen maar als modem gebruiken. Omdat ik namelijk een IRDA adapter op mijn computer heb. Kan ik niet gewoon zo'n siemens logo proggie gebruiken?
je kunt de siemens explorer voor die siemens waarmee je logo's naar een siemens kunt verzenden downloaden maar ik denk eigelijk niet dat die gaat communiceren met een nokia..
Ik zou zeggen, probeer het eens?
Ik zou zeggen, probeer het eens?
V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A schakelmateriaal
Je kunt (in ieder geval bij een S35) zonder extra software logo's via infrarood overzetten. IR op de telefoon activeren, deze voor de irda poort van de pc plaatsen.
Rechtermuisknop op BMP van juiste resolutie -> verzenden naar -> infrarood ontvanger
klaar
Rechtermuisknop op BMP van juiste resolutie -> verzenden naar -> infrarood ontvanger
klaar
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Verwijderd
Je kan die logo's toch in het juiste formaat zetten in een tekenprogamma,
en dan met je data kabel en klaar is kees
Op donderdag 11 juli 2002 16:04 schreef geenkanshans het volgende:
Je kan die logo's toch in het juiste formaat zetten in een tekenprogamma,
De persoon waar ik het naartoe wil sturen woont in Thailand
Mailen is dan waar ik aan denk.Op donderdag 11 juli 2002 23:31 schreef rscp1 het volgende:
[..]
De persoon waar ik het naartoe wil sturen woont in Thailand
In Thailand hebben ze ook wel data-kabels.
Althans, dit moet wel want mijn kabel is daar gemaakt.
Hmm, ik denk niet dat dat gaat lukken. Tijdje terug heb ik geprobeerd een picture message van de 3310 die ik toen had te versturen naar een Siemens S35. Het enige wat de ontvanger te zien kreeg was een gewoon sms-je gevult met allemaal tekens.
Ik geloof dat de operator logos en picture messages qua format praktisch gelijk zijn dus het ik geef je weinig kans.
Ik geloof dat de operator logos en picture messages qua format praktisch gelijk zijn dus het ik geef je weinig kans.
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Pagina: 1