Ik zit met het volgende probleem:
Ik heb een toshiba T2110CS laptop (486, 75mhz, 4mb intern en 5 gb hd)
Nu stop ik mijn 128 mb Dane-Elec Compact flash kaart in de PCMCIA adapter van Dane-Elec en die gaat weer in mijn PCMCIA slot van de laptop. Windows 95 (OEM Versie 1) herkent hem en er staat een harde schijf bij. Nu laad ik een plaatje, en dan gaat het mis. Hij laat onderaan een heel stuk zwart, bij elk plaatje
Dit is op mijn eigen pc met usb kabel niet zo.
Wat ik zoal gedaan heb:
- Windows 95 meerdere malen opnieuw geïnstalleerd
- Bios geflashd naar nieuwste versie
Heeft iemand nog tips.
Ik wil namelijk voor vakantie al mijn foto's op mijn laptop op slaan, alleen zo gaat dat natuurlijk niet.
Graag een beetje snel reageren, aangezien ik morgenvroeg 5 uur al op vakantie ga, en er dus vanmiddag pas achter kwam dat hij dit probleem had.
Ik heb een toshiba T2110CS laptop (486, 75mhz, 4mb intern en 5 gb hd)
Nu stop ik mijn 128 mb Dane-Elec Compact flash kaart in de PCMCIA adapter van Dane-Elec en die gaat weer in mijn PCMCIA slot van de laptop. Windows 95 (OEM Versie 1) herkent hem en er staat een harde schijf bij. Nu laad ik een plaatje, en dan gaat het mis. Hij laat onderaan een heel stuk zwart, bij elk plaatje
Wat ik zoal gedaan heb:
- Windows 95 meerdere malen opnieuw geïnstalleerd
- Bios geflashd naar nieuwste versie
Heeft iemand nog tips.
Ik wil namelijk voor vakantie al mijn foto's op mijn laptop op slaan, alleen zo gaat dat natuurlijk niet.
Graag een beetje snel reageren, aangezien ik morgenvroeg 5 uur al op vakantie ga, en er dus vanmiddag pas achter kwam dat hij dit probleem had.
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire