Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
nee, alleen verschil bijgeleverde goederen (driver/boekjes/mics <- krijg je er niet of nauwelijks bij) Kaart is identiek (of nieuwer) als het goed is...
Alles kan stuk.
ik heb weleens gehoord dat de bulk versie wat beperkter was met mogelijkheden om de kosten lager te houden of klopt hier niks van
*beeeeep*
Kun je makkelijk in de search vinden hoor.
De hardware is precies hetzelfde.
De hardware is precies hetzelfde.
Verwijderd
'k zou toch maar even goed checken! De SB 1024 retail heeft als ik me niet vergis een SPDIF uitgang. Bij de OEM/bulk versie werkt deze uitgang niet.
Het zou best kunnen dat bij deze kaart dezelfde truck wordt toegepast..... 't verschil moet toch ergens vandaan komen lijkt me.
Bij grafischekaarten hebben OEM/bulk kaarten vaak tragere geheugen chips......
Het zou best kunnen dat bij deze kaart dezelfde truck wordt toegepast..... 't verschil moet toch ergens vandaan komen lijkt me.
Meestal is het dit:
BULK = card only + Drivers
Retail = Met ( mooie ) doos + Drivers + Audio Cables + shit
VGA kaarten, zoals ATI zit er wel MhZ verschil in.
spdif gebruik ik (nog) niet dus nu maakt t niet zoveeel uit als hij het niet doet, maar ik hoop niet dat de digitale uitgang het niet doet netzoals bij mn live! want die heb m'n broer nodig voor zn mdOp woensdag 10 juli 2002 15:00 schreef klausewitz het volgende:
'k zou toch maar even goed checken! De SB 1024 retail heeft als ik me niet vergis een SPDIF uitgang. Bij de OEM/bulk versie werkt deze uitgang niet.
*beeeeep*
Verwijderd
'k heb niet voor niets een 1024 live Retail....Op woensdag 10 juli 2002 15:07 schreef MBrulez het volgende:
[..]
spdif gebruik ik (nog) niet dus nu maakt t niet zoveeel uit als hij het niet doet, maar ik hoop niet dat de digitale uitgang het niet doet netzoals bij mn live! want die heb m'n broer nodig voor zn md
Er zijn volgens mij wel kaartjes te koop die je op je bulk versie (live) kunt aansluiten. 'k weet alleen niet meer waar. 't staat op de site van de importeur van een vrij onbekend merk geluidskaart...
'k dacht dat spdif met digitaal te maken had.
Verwijderd
Toch nog het digitalegebeuren voor je gevonden: http://www.hoontech.nl/Op woensdag 10 juli 2002 15:23 schreef klausewitz het volgende:
[..]
'k heb niet voor niets een 1024 live Retail....
Er zijn volgens mij wel kaartjes te koop die je op je bulk versie (live) kunt aansluiten. 'k weet alleen niet meer waar. 't staat op de site van de importeur van een vrij onbekend merk geluidskaart...
'k dacht dat spdif met digitaal te maken had.
huh? bij VGA kaarten verschil?? lijkt me heel dom van ATI (of welk merk dan ook) .Op woensdag 10 juli 2002 15:04 schreef ApplePie het volgende:
Meestal is het dit:
Bulk is de meest verkochte afdeling, vooral aan clonenbouwers (de meeste computerzaken die systeempjes maken, vobis bla bla).
Of zijn de bulk kaarten sneller? dan zou het wel weer grappig zijn, maar nog steeds dom...
Alles kan stuk.
Was bij de oude Radeons DDR zo (Radeon 1): de OEM liep op 166 en de Retail liep op 183.Op donderdag 11 juli 2002 08:50 schreef remco_k het volgende:
[..]
huh? bij VGA kaarten verschil?? lijkt me heel dom van ATI (of welk merk dan ook) .
Bulk is de meest verkochte afdeling, vooral aan clonenbouwers (de meeste computerzaken die systeempjes maken, vobis bla bla).
Of zijn de bulk kaarten sneller? dan zou het wel weer grappig zijn, maar nog steeds dom...
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Pagina: 1