pioneer dvr-a04 kopen/niet kopen?

Pagina: 1
Acties:

• Lev
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-02-2018

Lev

Oldskool Tweaker

Topicstarter
ik sta op het punt om deze dvd-writer aan te schaffen maar twijfel toch nog een beetje..

hebben jullie goede redenen wrom ik deze writer nu NIET moet kopen? bijv. omdat er heel binnenkort 4x writers op de markt komen of omdat er een grote prijsdaling aan zit te komen..

alvast bedankt!

• Snikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ja er komen als het goed is binnenkort Samsung 4x DVD schrijvers aan en ook 4x DVD media, maar dit zal pas aan tegen Q4 2002 zijn, dus ik weet niet of je zo lang wilt wachten :)

Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl

Verwijderd

ik zou die wel kopen maar neem met mij persoonlijk contact op via mijn email adres selimunal2@hotmail.com

• cruncher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-04 14:33

cruncher

wanna crunch someone?

Ik twijfel ook een beetje, hoe zit het nu met die +/- RW standaard?!?!

can you read my mind?

Verwijderd

Ik zit zelf ook te twijfelen...

Ik gebruik mijn PC voornamelijk om DVD's te encoden naar SVCD. Dat kost toch altijd wel 2 of 3 CD's per film. De kosten daarvoor komen steeds meer in de buurt te liggen van 1 DVD-R schijfje. (check opus.nl, 25 stuks princo DVD-R voor 63 euro inc BTW)

Wat dat betreft ben ik wel geneigd hem te kopen. Maar aan de andere kant heb ik zoiets van als ik dan toch DVD's ga schrijven dan zou 1:1 copyen natuurlijk veel handiger zijn.

Want hoewel DVD naar SVCD encoden nog wel te doen is op mijn PC zal het van DVD naar DVD-R best wel wat langer gaan duren ivm hogere resolutie en bitrate.

Dus ik ben er nog niet uit... , cost wise is het voor mij al bijna gelijk maar qua werk gaat het waarschijnlijk veel langer duren.

Terwijl ik eigenlijk ook al best tevreden ben met de huidige kwaliteit van mijn SVCD encodes.

Twijfels, twijfels :)

• Angels2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03-2025
Pioneer maakt eend rive die -R en -RW kan schrijven. Deze wordt ook door Apple gebruikt.
De andere standaard is +R en +RW en die wordt door Philips, HP, Sony, Ricoh, Dell en binnenkort Microsoft ondersteund. Volgens mij gaat "+" het halen van "-".
Pagina: 1