20*350ZO45°
Dit staat heus wel in je manual.
En anders kun je even kijken oftie 'los zit'.
Als dat zo is, trek je 'm eruit en douw je 'm in een PCMCIA slot.
Het is meestal juist andersom zo, dat alleen bepaalde PCMCIA merkkaarten het in een specifieke PCMCIA PCI kaart het doen.
Dit is gewoon een PCMCIA kaart, dus trek 'm eruit en test het.
Het is meestal juist andersom zo, dat alleen bepaalde PCMCIA merkkaarten het in een specifieke PCMCIA PCI kaart het doen.
Ja, die kaart is een PCI -> PCMCIA bridge. Beetje vergelijkbaar met Winmodems.Op woensdag 10 juli 2002 14:33 schreef Richard het volgende:
[afbeelding]
Het is een 3CRWE777A om precies te zijn.
De kaart zelf is een standaard PCMCIA kaart.
Het probleem is dat ik nog over moet gaan op aanschaf, zolang dit niet gebeurd is, weet ik het niet zeker ook.Op woensdag 10 juli 2002 14:47 schreef Koffie het volgende:
Dit staat heus wel in je manual.
Ik heb 'm nog niet gekocht
Edit: Heb URL gevonden: http://www.3com.com/products/en_US/result.jsp?selected=all&sort=effdt&order=desc&sku=3CRWE777A
20*350ZO45°
Ik heb er eentje met een stickertje ......
WARNING !!
DO NOT REMOVE PCMCIA CARD
Die je moet verbreken om 'm eruit te krijgen. In de manual staat dat de garantie vervalt als ......
Hij kan eruit maar of je 'm als PCMCIA kaart kan gebruiken weet ik niet.
WARNING !!
Die je moet verbreken om 'm eruit te krijgen. In de manual staat dat de garantie vervalt als ......
Murphy was an optimist
Op Google zal vast en zeker wel iets staan over iemand die het al geprobeerd heeft, maar met welke text(tjes) zoek je dat dan opOp woensdag 10 juli 2002 15:52 schreef GoGoHaRrY het volgende:
Ik heb er eentje met een stickertje ......
WARNING !!
20*350ZO45°
Ja, en ik wil dan voor een zacht prijsje de PCI->PCMCIA convertor wel van je overkopen
Jah, maar ik wil juist overdag de PCMCIA gebruiken voor mijn laptop, en dan 's avonds de PCMCIA in de PCI douwen en verder werken op mijn workstation.Op woensdag 10 juli 2002 16:00 schreef Kippenijzer het volgende:
Ja, en ik wil dan voor een zacht prijsje de PCI->PCMCIA convertor wel van je overkopen
20*350ZO45°
Waarom zou die er niet uit kunnen. Lijkt me een beetje nutteloos om een dure PCMCIA kaart te kopen om alleen in een desktop pc te stoppen
Of zie ik het helemaal verkeerd?
Je weet nooit hoe 3com er natuurlijk over denkt.Op woensdag 10 juli 2002 16:11 schreef -Fallout- het volgende:
Waarom zou die er niet uit kunnen. Lijkt me een beetje nutteloos om een dure PCMCIA kaart te kopen om alleen in een desktop pc te stoppenOf zie ik het helemaal verkeerd?
20*350ZO45°
Verwijderd
Koop dan een losse PCMCIA nic en losse PCI nic, ben je goedkoper uit.Op woensdag 10 juli 2002 16:07 schreef Richard het volgende:
[..]
Jah, maar ik wil juist overdag de PCMCIA gebruiken voor mijn laptop, en dan 's avonds de PCMCIA in de PCI douwen en verder werken op mijn workstation.
werkt die PCI-PCMCIA adapter ook met andere kaartjes zoals bijv. PCMCIA Modems, USB kaartjes, etc? Niet dat dat practisch is, maar ik ben wel benieuwd.
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Losse PCI wireless NIC's bestaan (voor zover ik weet) niet.Koop dan een losse PCMCIA nic en losse PCI nic, ben je goedkoper uit.
Topicstarter: ja, die kan er gewoon uit hoor. Je moet alleen even HEEL goed opletten of je PCMCIA-PCI bridge (dat kaartje dus) hotswappable is. Met andere woorden, niet elke PCMCIA->PCI converter is geschikt om terwijl de PC aanstaat die PCMCIA kaart erin of eruit te halen. Bij laptops kan dit vaak zonder problemen, maar hier moet je even opletten. Anders moet je ff shutdown doen voor 'ie erin of eruit moet.
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
Erg leuk dat je dit nog eventjes meldt, ik was niet van plan om te gaan hot-swappen met die PCI kaart omdat het inderdaad nogal slechte gevolgen kan hebben mochten de specificaties het toch niet toelaten. Misschien is je reply erg makkelijk voor users die er nog niet bij stil hadden gestaan.Op woensdag 10 juli 2002 19:23 schreef Pogostokje het volgende:
[..]
Losse PCI wireless NIC's bestaan (voor zover ik weet) niet.
Topicstarter: ja, die kan er gewoon uit hoor. Je moet alleen even HEEL goed opletten of je PCMCIA-PCI bridge (dat kaartje dus) hotswappable is. Met andere woorden, niet elke PCMCIA->PCI converter is geschikt om terwijl de PC aanstaat die PCMCIA kaart erin of eruit te halen. Bij laptops kan dit vaak zonder problemen, maar hier moet je even opletten. Anders moet je ff shutdown doen voor 'ie erin of eruit moet.
20*350ZO45°
Is dit uit ervaring of is het een speculatie?Op woensdag 10 juli 2002 16:53 schreef Teckna het volgende:
Deze kan zonder problemen uit.
20*350ZO45°
Waarschijnlijk een ervaring, ik heb hier precies dezelfde kaart, en die heb ik er zonder problemen uitgehaald.
Anders kreeg ik hem niet in mijn kast
Dus géén warranty stickertje?Op vrijdag 12 juli 2002 08:43 schreef Wolfensteijn het volgende:
Waarschijnlijk een ervaring, ik heb hier precies dezelfde kaart, en die heb ik er zonder problemen uitgehaald.
Heb je 'm er alleen uitgehaald of ook nog in een lappy gestoken met PCMCIA?
20*350ZO45°
Er zat wel een warranty stickertje op, beter gezegd, zit er nog steeds op, met een beetje geduld en wat peuterwerk is die zo los en kan je het kaartje er zonder problemen uithalen.
Ik heb die PCMCIA kaart niet in mijn laptop geprobeerd, was voor mij niet nodig, ik moest die PCI kaart alleen netjes in mijn routertje krijgen, en dat ging niet met die kaart er nog in.
Ik heb die PCMCIA kaart niet in mijn laptop geprobeerd, was voor mij niet nodig, ik moest die PCI kaart alleen netjes in mijn routertje krijgen, en dat ging niet met die kaart er nog in.
Verwijderd
Wil dat zeggen dat je zo'n PCI to PCMCIA bridge als brug kunt gebruiken voor elke PCMCIA kaart? (hoeft niet hot swappable te zijn hoor!)Op woensdag 10 juli 2002 15:01 schreef igmar het volgende:
[..]
Ja, die kaart is een PCI -> PCMCIA bridge. Beetje vergelijkbaar met Winmodems.
De kaart zelf is een standaard PCMCIA kaart.
Is wel handig voor zo'n mobiel SCSI-kaartje...
Zijn er nog mensen die hem ook werkelijk in een Laptop hebben geprobeerd, ik durf namelijk niet echt, het zou natuurlijk ook een marketing strategie kunnen zijn, zodat mensen een extra losse kopen, iemand tips?
20*350ZO45°
is iemand er nu achter of de losse kaart ook werkt?? daar is niets van te vinden, en welke drivers je moet gebruiken??
Zie 1 post boven je, verder is dit topic al een dik jaar oud.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()